سلام خدمت دوستان

پسری هستم 24 ساله چند روز دیگه میرم سربازی و تا به ثباتی نرسم فکر ازدواج نمی کنم 

از نظر تحصیلات، ظاهر، اخلاق و ایمان عالی هستم

مساله ای که هست اینه که کلا آروم، درونگرا و کمی کمرو هستم و امیدوارم تو سربازی و کار متعادلتر بشم

چیزی که ذهنمو درگیر کرده اینه که در آینده با یکی مثل خودم ازدواج کنم تا درک بیشتری به هم داشته باشیم ولی زندگیمون تو بعضی چیزا بلنگه یا یکی که این طور نباشه و زندگیمون متعادلتر بشه ولی جفتمون اذیت بشیم یا اینکه کلا ازدواج نکنم راحت

ممنون میشم نظر دوستانو بدونم.


مرتبط:

نیمه ی پیدا شده !

پسرم، در دانشگاه از دختری خوشم اومده که دقیقا شبیه منه

پسری درونگرا هستم، با یکی مثل خودم ازدواج کنم ؟

مگه نباید هر کسی با یکی مثل خودش ازدواج کنه ؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)