دوستان یه سوال

ازدواج با دختری که کارشناسی ارشد حقوق میخونه چه معایبی داره. از دخترایی که حقوق میخونن ترس دارم. فکر میکنم چون همش با قانون و ماده و این چیزا سر کار دارن خیلی از نظر عاطفی قوی نیستن. یا در زندگی مشترکشون اعتقادی به تبعیت از شوهر ندارن.یا اگر اختلافی پیش بیاد گذشت و فداکاری رو بلد نباشه و فوری بخواد از راه قانون و حق و حقوق برخورد کنه با شوهرش. من دوست دارم یه زنی خدا نصیبم بکنه که احساس وابستگی به من داشته باشه و برای حرف من ارزش قائل بشه. نه اینکه بخوام بهش زور بگم. نمیدونم چطور منظورمو برسونم. از زن خود رای بدم میاد.

اختلاف سنیمون هم 3 سال هست.هنوز به خواستگاریش نرفتم. شناختی هم راجع بهش ندارم. دوستانی که متاهل هستند کمکم کنن تو جلسه خواستگاری چه سوالایی بپرسم که بتونم متوجه روحیاتش بشم. مجردا هم اگر چیزی به ذهنشون میرسه کمک کنن لطفا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)