سلام 

من  یه پسر 18 ساله ام بین وکالت و قضاوت موندم.

منظورم اینه اگه شما می تونستین از همون اول قاضی بشین 7 سال بعد کنکور ماهی 20 تومن پول بگیرید و مستقیم قاضی بشید به صورت استخدامی از همون 18 سالگی بهتره یا بری وکیل بشی درآمدت هر چقدر باشه بهتره؟

من تهران زندگی می کنم، خانواده ام فقیرن، خودمم فقیرم، پولی نداریم، 20 ساله تهرانیم خونه نداریم، فکر نکنم بتونم دفتر بزنم، کرایه و اجاره ها هم که روز به روز میره  بالا، وقتی خونه نداریم چه جوری می تونیم دفتر بزنیم؟ با اجاره چندین میلیونی.

حالا به نظر شما اگه 7 سال بعد قاضی بشم بهتره یا برم حقوق بخونم و  وکیل بشم؟، خیلی برام پول مهم هست .می خوام یه خونه بخرم دهن همه رو سرویس کنم خیلی ها یه خونه دارن تو تهران نا شکرن ولی من نیستم. برای خانواده ام یه خونه  بخرم بسه.

حالا نظر شما وکیل یا قاضی؟ همچنین از 18 سالگی استخدام می شم برای قاضی، منتها 7 سال بعد میرم سر کار قاضی بشم، 



پیشنهاد:

میخوام رشته علوم قضایی دانشگاه قوه قضایی رو برم

شرایط قبولی و بازار کار دانشگاه علوم قضایی

پرستیژ کاری و میزان درآمد قضات چطوره ؟

چند سوال در مورد قاضی شدن

بررسی شغل ها (1) - حقوق و وکالت

گاهی به پزشکی فکر میکنم و گاهی به وکالت و ...

برای قبولی در آزمون قضاوت و وکالت چکار باید کرد؟

بازار کار و آینده شغلی وکالت برای یه خانم چطوره؟

رشته های بورسیه در انسانی به غیر از حقوق و دبیری چه چیزهایی هستند؟

برای یه دختر حقوق بهتره یا مدیریت ؟

با مدرک ارشد حقوق عمومی سر چه کاری میشه رفت ؟

بعد از فارغ التحصیلی دنبال کار باشم یا ارشد حقوق بخونم؟

کدوم گرایش رشته حقوق کاربردی تر و جذاب تر هست؟

درخواست معرفی چند موضوع تحقیق برای رشته حقوق

لیسانس حقوقم و به رشته ام علاقه ندارم

برای کسی که فوق لیسانس حقوق داره چه شغلایی هست؟

تحقیق در مورد رشته های حقوق نفت و گاز

لیسانس حقوق دارم و به این فکر شرکت در کلاس آرایشگری هستم

رشته حقوق آینده شغلی داره ؟