من دختری 25 ساله ام . حدود یک ماه پیش اشتباه بزرگی کردم که نمی دونم چجوری جمش کنم. انقدر پشیمونم که نمی دونم چکار کنم. حدود یک ماه قبل با یه آقایی از طریق اینستا آشنا شدم. به نظر فرد قابل اعتمادی میومد. از من شماره خواست تا با وایبر یا واتس اپ چت کنیم که من ساده لوح قبول کردم. بعد از مدتی عکس خواست که منم دادم...

بخدا قسم فقط فقط از روی غریزه جنسی این کارو کردم به شدت احساس تنهایی میکردم انگار کور شده باشم ... اون آقا چیزی از من نمی خواد ولی من خودم دارم از عذاب وجدان می میرم. اون آقا از اون موقع به بعد ارتباطشو کم کرده ...

حتی بهم گفت گوشیشو ریست فکتوری کرده...حالا من موندم و استرس  عذاب وجدان بی آبرویی...هر روز از خدا میخوام منو از بین ببره... واقعا الان چکار کنم ؟ تصمیم گرفتم اگه چیزی شد خدایی نکرده خودمو بکشم...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)