سلام

من یه دوستی دارم که به یکی از پسرای فامیلشون علاقه داره.خیلی دوسش داره.اون خیلی پسر خوبیه . دوستم20سالشه و اون پسر24ساله هستش. دوستم تصمیمشو گرفته که به پسره ابراز علاقه بکنه چون میگه خسته شده و دیگه تحمل نداره.میگه میخوام به پسره بگم دوسش دارم وخودمو راحت کنم. ولی من نصیحتش کردم که نکنه.

اما اون هنوز سر حرفشه که به پسره ابراز علاقه بکنه وببینه نظر پسره چیه.مبگه تا اگه منو نخواد، راحتتر فراموشش کنم واگه میخواد که ازخدامه. بنظر خودتون کارش درسته؟ یعنی بره به پسره بگه؟ پسرا بنظرتون اون پسر چه فکری میکنه؟ دخترا شما اگه جاش بودید چکار میکردید؟ جواباتونو بگید. آدرسو به دوستم میدم تا بیاد جواباتونو بخونه وببینه چکار کنه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)