سلام 

راستش من یه مشکلی دارم و نمیدونم چه جور باید برطرفش کنم. مشکلم اینکه خوب و اروم نمیتونم صحبت کنم صدام هم خیلی کلفته و بیشتر شبیه مرداست .

لحن صحبتم با تندی همراهه. مشکل دیگه هم اینکه چهره م خیلی نگران و مضطربه .خودم متوجه نمیشم ولی تا حالا چند تا بهم  گفتن چته چرا اینجوریه ؟

در حقیقت چهره م همیشه ناراحته و مثل اینکه اخم کرده باشم . امروز با یکی از استادام حرف میزدم که بعدش یکی از همکلاسیهای آقام گفت خانم چرا اینطور با استاد صحبت کردید و گفت یه کم نرمتر بکنید لحن صحبتتونا .

اینقد خجالت کشیدم. نمیدونم باید چیکار کنم. منم مثل خیلیای دیگه مشکلاتی دارم مثل ازدواج که با اینکه صد تا خاستگار بیستر داشتم ولی نمیشه که نمیشه .بیشتر خاستگارا هم منا نپسندیدن .من تو جلسه اول خاستگاری خیلی خوبم ولی تو جلسات دوم  سوم که پسرا با روحیاتم و طرز حرف زدنم بیشتر اشنا میشن یا بهتر بگم خود واقعیم را می بینند منصرف میشن .

من رابطم با خدا خوبه . تا حالا  پاک زندگی کردم . خونواده خوبی دارم مخصوصا پدر و مادرم. هم خودم هم خونوادم مذهبی هستیم  خیلی مورد تایید فامیل و همسایه و اطرافیان هستیم.

تحصیلکردم و ویژگیهای اخلاقی خوب زیاد دارم .٢٨ سالم و تقریبا سنم  رفته بالا برای ازدواج . منم مرد ایده ال دوست دارم ولی خیلی توقعاتم را اوردم پایین از اولش هم توقع انچنانی نداشتم. برای ازدواج میتونم بگم زن زندگی هستم.

ولی خوب این روحیه و اضطراب درونی که دارم که خیلی وقتا ناخوداگاه هستش بدون اینکه متوجه بشم و تو صورتم کاملا نمود پیدا میکنه واقعا ناراحتم کرده. تو یه روز شاید مامانم روزی ده بار بهم بگه چته چرا صورتت اینجوره؟ چهره م خیلی افسرده شده بعضی وقتا از خودم عکس میگیرمو واقعا داغونم .حتی اگه بخندم یا خودما شاد نشون بدم باز هم این نگرانی تو صورتم هست .

راستش جذابیت زنانگی برا مردا ندارم . همیشه سرم به کار خودم بوده .ناز و ادا اطفار بلد نیستم در بیارم .تا حالا هیچ پسری نگاه بد بهم نکرده و خدا را بابت این شکر میکنم. ولی دلم میخواد برای همسرم جذاب باشم. بلد نیستم خیلی مهربونی کنم.

اکثر پسرا تو جلسه اول خاستگاری شیفته طرز فکر و اخلاقم میشن ولی تو جلسات بعدی که بیشتر با روحیم اشنا میشن بی خیال ازدواج میشن.

دوستام بهم میگن خیلی پخته ای و خوش بحال مردی که تو زنش بشی. ولی من خودم اخلاقما دوست ندارم.

خواهش میکنم اگه راهی برای کم کردن این اضطراب و نگرانیم دارید بهم بگید چون واقعا دارم ضربه میخورم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)