با سلام دختری 21 ساله هستم اواسط لیسانسم تا پارسال کوچکترین رابطه ای با پسری نداشتم و چون تنهایی اذیتم میکرد و به آشنایی فقط به قصد ازدواج اعتقاد داشتم با پسری در اینترنت آشنا شدم. از لحاظ اخلاقی و اعتقادی شدیدا به هم میخوردیم و اونم هیچ رابطه ای قبل از من نداشت اما دانشجو بود و شرایط کار و سربازی را نداشت. مدتی رابطه ای معمولی داشتیم و شناختی از هم کسب کردیم و اون اصرار داشت چون الان شرایط ازدواجش نیستو آشنایی لازمو پیدا کردیمو نمی خواد به گناه بیفتیم رابطمونو کم کنیم و الانم 6 ماهی میشه نه همو دیدیم نه با هم حرف زدیم و گاهی پیام میدیم و هرچند سخت بود ولی وابستگیمونو انقد کم کردیم که اگه نشد ضربه نخوریم

اون چند روز دیگم میره سربازی و گفته اولین کاری که پیدا کرد میاد خواستگاریم

ضمنا یه خواهر مجرد دارم که چندین سال ازم بزرگتره و خودم خواستگاری رسمی نداشتم و دوس ندارم خیلی زود ازدواج کنم

به نظرتون اشکالی به کارمون هست یا خیر؟ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)