دوستان لطفا یه راهکار خوب بهم ارائه بدید 29 سالمه از 15 سالگی موهام شروع به سفید شدن کردن اوایل برام مهم نبود که سفید باشن یا سیاه ولی الان حس میکنم من رو پیر جلوه میدن از اینکه یه ذره موهای سفیدم بیرون باشه خجالت میکشم یه چند سالی زنگ میکردم ولی خب دیگه خسته شدم از بس رنگ کردم و سوای خستگی، کلا رنگ چه شیمیایی چه طبیعی ضررهای خودشون رو دارن حالا اگه روشی بلدین که جایگزین رنگ کنم بفرمایید.

آیا موی سفید ممکنه باعث بشه خواستگار پا پس بکشه؟

تا یادم نرفته توی بعضی پست ها در مورد اپیلاسیون صحبت شده بود اگه راهکاری برای جلوگیری از زیر پوستی شدن موها بعد اپیلاسیون دارید بفرمایید تا ما هم بهره ببریم 

 ممنون از همه تون

مرتبط:

دنبال درمان و جلوگیری از سفیدی مو  هستم

از هفده هجده سالگی موهام شروع کردن به سفید شدن

با پسری که بین موهاش موهای سفید وجود داره ازدواج می کنید؟

تجربیات شما در مورد رفع سفیدی ریش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)