سلام خسته نباشید.

من 20 سالمه و مجردم ، قبلا عادت ماهیانه نامنظمی داشتم ولی الان 4 - 5 سالی میشه که منظم شده ، فاصله هر عادت ماهیانم هم 28 الی 30 روزه هست ، حالا سوالم اینکه تاریخ عادت ماهیانه قبلیم که 23 آبان بوده و 29 آبان رفتم غسل کردم ، بجا اینکه باید 29 آذر پریود شم ، امروز که 11 آذر شدم ، یعنی من از 29 آبان که رفتم حموم تا امروز 11 روز پاک بودم .

خیلی ببخشید حدود 4 روز بود که ترشحات سفید رنگ داشتم ولی امروز بجا ترشحات سفید رنگ یه لکه های قهوه ای ازم خارج میشه و همراه با کمر درد ... . چرا اینجوری شدم؟ مشکلی دارم؟ این لکه های قهوه ای چیه که همراهه با کمر درد؟ چرا بجای اینکه خیلی ببخشید خون باید خارج بشه لکه قهوه ای خارج میشه؟ نمیدونم الان تکلیف من چیه حالا پریودم یا نه ؟ خواهش میکنم زود جوابمو بدید چون این شرایط رو تا الان نداشتم خیلی میترسم .

خیلی نگرانم...

 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)