سلام به همه عزیزان خانواده برتر 

بدون حاشیه و صحبت بی مورد میرم سر اصل مطلب؛

ممنون میشم اگر کسی تجربه‌ای داره که فکر می کنه به دردم بخوره برام کامنت کنه.

بنده جوانی (پسر) 22 ساله، در یک خانواده متوسط و فرهنگی بزرگ شدم، هدفم از بچگی بیشتر متمایل به تحصیلات بوده و علی رغم ترغیب فراوان پدر و مادر به تحصیل و ضریب آی کیوی بالا، هیچ وقت پشت کار لازم برای رسیدن به اهدافم رو نداشتم و متأسفانه کوچک‌ترین تلاشی در هیچ زمینه‌ای نداشتم، یا اگر تلاشی بوده منقطع و سطحی و محدود به زمان اندکی بوده به قول معروف نیمه کاره کارها رو رها می‌کردم (نیمه کاره که هیچ، یک هزارم کاره ول می‌کردم) و نتونستم به آینده تحصیلی خودم اون چیزی که واقعاً از لحاظ هوشی مستحقش بودم برسم.

 اما با این حال با اینکه هیچ تلاشی نکردم و کوچک‌ترین تلاشی برای آزمون‌هایی همچون نمونه تیزهوشان، یا کنکور نکردم امّا هم دبیرستان نمونه خوندم و هم خدا شاهده با کمتر از یک ماه درس خوندن، رتبه ۶۰۰۰ کنکور رو کسب کردم اون هم بین ۴۰۰ نفر و مجبور شدم به خاطر کم همتی همون سال اول انتخاب رشته کنم و برم فرهنگیان، از همکلاسی هام که می‌پرسیدم حداقل تلاش شون برای قبولی فرهنگیان ۶ ماه بود امّا من همیشه حسرت می خورم که ای کاش ای کاش پر از ای کاش و حسرت و عذاب وجدانم و حالم از خودم به هم می خوره و همیشه از درون احساس ضعف و ناتوانی می‌کنم هیچ اراده‌ای ندارم.

پتانسیل واقعاً بالایی دارم و نه اینکه تو هم پتانسیل زده باشم نه، امّا چه اساتید دانشگاه چه ایّام مدرسه چه فامیل و هر جایی که می‌رفتم. همه می‌گفتند پتانسیل بالایی داری امّا استفاده نمی‌کنی، در هر صورت من حدود ۸ سال هست به خ ا شدید و فیلم مستهجن معتادم و اصلی ترین علت عدم پیشرفت خودم رو نیاز جنسی شدیدم می دونم که انرژیم رو می گیره و مغزم فقط به اون فکر می کنه و واقعاً بی حوصله م می کنه و اینکه نمی خوام ازدواج کنم چون ازدواج با این مهریه‌های سنگین و ... یه جور خفت و ذلت می بینم و مطمئنم زود جدا میشم ...

می خوام فقط از این نیاز نجات پیدا کنم و از این به بعد از پتانسیلم به نحو احسن استفاده کنم 

دوستان عزیز نهایتاً از شما می خوام روشی بگید که ما را از زنان بی نیاز کنه و میل جنسی فروکش کنه و آرامش فاقد عوارض جانبی بده به من معرفی کنید که بتونم زندگی کنم و سراغ اهدافم برم 

ممنون و متشکر.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)