سلام... 

به دادم برسید!  

خب شاید لازم باشه بگم من نویسنده پست صرفاً درد و دل هستم!  

اینجانب از سن پنج سالگی یا کمتر خ ا می‌کردم...نمی دونستم چیه چیزی هم نمی‌فهمیدم صرفاً انجامش می‌دادم...تا حدود چهارده سالگی که تازه فهمیدم خ ا معروف همون عمل ماعه و منم یک معتاد درجه یک بهش و یک گناهکار از همه کجا بی خبر!  

سعی کردم ترکش کنم امّا یک تیر تو تاریکی بود... 

نمی دونم چند بار توبه کردم! بارها به خودم قول می‌دادم دیگه نمی‌کنم و دوباره خودم رو تو گناه می‌دیدم... 

بگذریم که این اواسط درگیر فیلم های مستهجن و هزار کوفت و زهر مار شدم... 

همه رو ترک کردم! توی پانزده سالگی تقریباً و این هم بگم کلاً شونزده سال سن هم بیشتر ندارم!  

بعد گذشت یک سال من برای زندگیم هدف پیدا کرده بودم شده بودم بچه مذهبی حالا خدا پیغمبر سرم می شد و ... 

تا اینکه شیطان با یک چیز دیگه اومد وارد عمل شد!  

خوندن مطالب غیر اخلاقی!  

بعد یک سال گذشت از آدم شدنم یادم نمیاد دقیقاً از کی شروع شد ولی مثل حالا بذار یه سرچی بکنیم چیزی نمی شه که شروع به خوندن آموزش مسائل جنسی کردیم... 

با این نام که لازمه! نیازه! و ... 

خب اگر تو همون مرحله می بود خوب بود کم کم کارم کشید به آموزش روابط غیر اخلاقی... 

داستان جنسی نمی خونم البته صرفاً مثلاً می زنم آموزش چه می دونم ...!  

و مشکل دقیقاً همین جاست!!!  

با خودم گفتم شیطان کجای کاره؟ 

کا بدتر از ایناش رو گذروندیم این هم ترکش می‌کنم ولی دیدم ای داد بیداد!  

هر کاری می‌کنم نمی شه که نمی شه... 

مشکلم چند جای کاره: 

۱) نمی دونم خودم رو قانع کنم که دقیقاً چرا باید نخونم؟  

وقتی شروع به خوندن مطالب می‌کنم چیزهایی می خونم واقعاً گناه نیست انگار کم کم شیطان منو گول می زنه...هم چی از این شروع میشه که فلان چیز رو سرچ نمی‌کنم فقط می خوام بدونم فلان چیز چیه و کم کم سرچ می‌کنم بعد انگار احساس گناه به من دست میده و این‌جوری ام که حالا که از نو دارم می خونم دیگه گناه کارم این هم بخونم و یک جورایی از توبه نا امید میشم و تا ته خط میرم!  

دوم!  

مشکل اینه که مشکل من میل جنسی نیست!  

یعنی یه سری اوقات هست که شما بهت میل جنسی دست میده میری دوش می گیر‌ی حواست رو پرت می‌کنی و...فراموشت میشه... 

من میل جنسیم گل نمی کنه بلکه صرفاً خوندن اون مطلب برام لذّت بخش و جالبه! و میرم سراغش!  

برای همین این موضوع که بگید چه مدونم سردی جات بخور به کار نمیاد.. چون ذهنم به اون هورمون لذتی که بعد خوندن مطالب ترشح میشه در مغزم معتاده نه چیز دیگه... 

 دفعه قبل که توبه کردم متوجه شدم که گوگل رو میشه غیرفعال کرد!  

گفتم ببین خدا یک مسیری جلو راهم گذاشت که بخوامم نمی تونم گناه کنم!! 

گوگل و گوگل کروم رو غیرفعال کردم و گردو نصب کردم!! 

شاداب و مندان از موفقیّت... 

ولی امروز دیدن به به!!!! گوگل من قفل ایمن داشت یک سری چیزها رو فیلتر می‌کرد الآن چیزهایی که تو گوگل نیست هم قفلش برام باز شده!  

حالا لطفاً اول از همه چیزی که می خوام اینه که به من بفهمونید این کوفتی ها حرامه!!!  

من سرچ کردم حکم خوندن داستان جنسی برای مجردها مطلقاً ایراد داره... پس نمی خونم. ولی مسائل آموزشی و دونستنش رو یا چه مدونم اینها رو انگار دقیق پیدا نکردم و بهش نرسیدم و هی خودم رو به همین موضوع قانع می‌کنم. 

حالا واقعاً گناه؟ منظورم اینه که من کل وجدانم با خوندن این مطالب می سوزه و بهم میگه گناهه ولی آخه من مطالب تحریک آمیز نمی خونم..! یعنی احتمالاً البته 

خدا وکیلی یه راهی جلوی من بذارید گردو رو هم که نمی شه حذف کنم چون دست آخر به یک جستجوگر نیاز دارم کمکم کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه) ترک گناهان (۸ مطلب مشابه)