سلام

دوستان عزیز الآن با یه مشکلی رو به رو هستم که بیشتر از چند ماه درگیرش هستم با وجود با مشورت با چند روانشناش و مشاور نتیجه‌ای نگرفتم آخرین کسی که مراجعه کردم گفت این آدم رو رهاش کن نفر قبلی گفت من راه حلی برای این آدم ندارم. 

با این مقدمه خواستم بگم من تقریباً اون چه که به ذهنم می رسید و درست بوده را انجام دادم ولی راه حلی پیدا نکردنم 

حدوداً دو سال پیش با آقای آشنا شدم حدوداً یک دهه از من بزرگتره، من ۲۸ ساله هستم ایشون ۳۸ ساله. 

آشنایی ما از یه کلاس آنلاین آموزشی شروع شد بعد دو ماه حضوری ملاقات کردیم این آشنایی به درخواست ایشون بود اوایل همه چیز بهتر و خوب بود بعد تفریبا یک سال پیشنهاد دادن رابطه جدی تر بشه و قصدشون ازدواجه من هم قبول کردم.

ایشون تقریباً به ملاک‌ها من نزدیک بودن رفته رفته رابطه عاطفی ما عمیق‌تر شده و الآن عاشق هم هستیم البته ایشون بیشتر ابراز مبکنه اون هم به خاطر شخصیتشه اواخر تابستون به طور رسمی خانواده‌ها به هم معرفی شدند و مشکلی از این لحاظ نداریم امّا مشکل من چیزی که چند ماه بهش پی بردم شخصیت پنهان و عحیب ایشونه. 

با چیزهای که بهم ثابت شد فهمیدم ایشون یک یا چند شخصیت خیالی دارن که من ازش بی خبر بودم .

لازم توضیح بدم ایشون تو زمینه داستان نویسی و نمایش نامه فعالیت می‌کنند در کنارش نقّاشی و طراحی می‌کنند و دستی هم تو نوازندگی و موسیقی دارند البته رشته تخصصی و فعالیت اصلی شون چیز دیگه است. 

ماجرا از اون شروع شد من به طور اتفاقی تو لپ تاب ایشون چندین اکانت و وبلاگ پیدا کردم که در هر کدوم خودش رو یه شخص خاص معرفی کرده بود و یک بار خودش رو نقاش یه جا نوازنده یه جا مهندس یه جا نویسنده. 

هر کدوم از اینها هم یه داستان زندگی داشتند اکثراً خودش رو یه فرد عاشقی معرفی می‌کرد که یا عشقش رهاش کرده و رفته یا عشقش فوت شده و ناکام مونده. 

یا یه کسی مانع شده و نذاشته یه عشقش برسه 

حتی یه جاهای خودش از زبون اون دختر که مشخص نیست واقعی یا خیالی کامنت گذاشته و جواب داده یا حتی با رقیب های خیالی دعوا کرده 

یک بار هم برای من یه داستان فرستاد گفته خوبه یا نه 

خشکم زد چون واقعاً همه تابو ها رو رد کرده بود، گفت خودش نوشته ولی ایتقدر تمام صحنه ها واقعی بودن شک کردم نکنه خودش اون کارها رو کرده بعداً فهمیدم داستان های با محتوای جنسی مینویسه و برای سایت های خاصی ارسال می کنه. 

و خیلی چیزهای دیگه الآن نمی تونم بگم 

حتی یه وقت‌هایی اسم منو هم اشتباه صدا می زنه یا توی جایی مشخصات ظاهری منو داده بود گفته بود منو رها کرده و رفته. 

یکی از مشاورها گفت تحقیق کن ببین مواد روان گردان مثل کوک و گل مصرف می کنه یا نه؟ ایشون گفتند این علائم به احتمال خیلی زیاد ناشی از مصرف گله 

من چیزی پیدا نکردم قیافه سالمی داره به موقع باشگاه میره و یه ورزش خاصی رو هم به طور حرفه ای دتبال می کنه 

حتی اخیراً فهمیدم یه صفخه ای زد و ماجرای آشنایی مون گفته 

البته من نمی دونستم بعداً فهمیدم 

به جای من کامنت می ذاره قربون و صدقه خودش میره دعوا می کنه و۔۔ 

حتی به دروغ یا خیالبافی یا جلب ترحم یا هر چیز دیگه ای خودش کسی معرفی می کنه بیماری لاعلاج داره یا پدر و مادرش داره و اون داره مراقبت می کنه 

ما تقریباً تو مرحله نامزدی هستیم قرا بود عقد کنیم امّا به تعویق افتاد 

واقعاً مستاصل شدم چه طور باهاش مطرح کنم؟ 

چی بگم بهش!!؟ 

واقعاً خیالبافه یا بیماری روحی؟ داره البته افسردگی خفیف داشته اون هم مال ۱۲ سال پیش به خاطر شکست عشقی که داشته که خودش گفت درمان کرده و و چند سال مشاوره می رفته 

دوستان آدم مهربون و خانواده دوستیه همه ازش راضیین به خصوص پدر و مادرش 

بارها تو رفتار و عمل گفته عاشقمه امّا با این جیزهایی که فهمیدم مردد شدم 

همه اطرفیانش قبولش دارن 

پسر خوبیه آدم کمال گرا و سخت گیریه 

دوست های محدود و قدیمی داره درونگراست امّا با آدم های نزدیکش شوخ و خیلی مهربونه 

خیلی باهوشه یه کم مغرورم هست 

در کل آدم خوبیه 

دوستان عزیز لطفاً راهنمایی کنید نظرتون بگید 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)