سلام من دخترم 17 ساله هستم، من مازوخیسم دارم

 از زمانی که بچه بودم (از شش هفت سالگی) یادم میاد از بازی هایی که با خودم می کردم و تو ذهنم مورد تحقیر قرار می گرفتم در صورتی که حتی اون موقع نمی دونستم که کار غیرطبیعی انجام میدم..

اون موقع هم مورد آزار جنسی قرار نگرفتم یا فیلم و عکس و این طور چیزها ندیدم و کلاً اتفاق خاصی نیفتاد که بگم به خاطر اون بوده

بعدتر که سنم بیشتر شد کم کم متوجه شدم که همچنان این میل در من بیشتر و بیشتر میشه و با تحقیق متوجه شدم که اسمش مازوخیسم هست

که شدتش در من تقریباً خیلی زیاده و تنها چیزی که تحریکم می کنه تصور اینه که توسط جنس مخالف شدیداً و به انواع مختلف گفتاری و جسمی آزار ببینم و تنبیه بشم یا به شدت کنترل بشم و به اجبار (وقتی خودم نمی خوام) مجبور به رابطه بشم..

ببخشید که این رو میگم و می دونم نباید این جوری باشم ولی حتی تصور اینکه بهم تج*اوز بشه بهم لذّت میده

البته این رو هم بگم که اینها همه تو عمق وجود منن و خب طبیعتاً کسی این چیز ها رو نمی دونه و حتی برعکس من در واقعیت یه آدم مغرورم و رفتار عجیبی ندارم کامل نرمالم.

و فعلاً در همین حد فانتزی و یک سری روابط مجازی بوده و درواقعیت یک سری کارها و خود تنبیهی ها با خودم انجام دادم امّا با کسی امتحانش نکردم

من می دونم که از لحاظ روحی دارم ضربه می بینم وقبل از این که بدتر بشه، باید یه طوری متوقفش کنم ولی عمیقاً دلم نمی خواد درمان بشم چون تنها چیزی که این قدر می تونه بهم لذّت بده همینه..

فقط از این می ترسم که در آینده مشکلاتی برام بوجود بیاد

سوال من اینه که آیا واقعاً پسری هست که بتونه مکمل من باشه؟ یا دختری هست که مثل من بوده باشه و با شوهرش چنین روابطی رو داشته باشه؟ یا اصلاً کسی بوده که مثل من بوده و درمان شده؟ (چون می دونم که درمانش راحت نیست و بهترین روشش هم هیپنوتیزم درمانیه که اون هم رو هر کسی جواب نمی ده..) 

 ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)