مگه این جوری نیست که هر کس هر مدلی باشه همون مدل پسر باید جذبش بشه، من یه دختر ۲۴ ساله ام اصلاً مذهبی نیستم این مذهبی نبودن هم تو ظاهرم مشهوده. 

خیلی سالم لباس می پوشم ولی خب پسرهای مذهبی میان خواستگاریم، یا من دختری هستم که عاشق پسرهای با اعتماد به نفس و جسور هستم نمی گم همه خواستگارانم ولی بیشترشون پسرهای خیلی آرومی هستن آروم هم نه به معنای خوب واقعاً یه مدل شبیه گوشه گیر و خجالتی، این خواستگار آخریم اصلاً اون قدر حرف زدن بلد نبود که فکر کردم زوری آوردنش، بعد که رد کردم زنگ زد که چرا رد کردی؟ 

حالا همون موقع هم خیلی خجالتی بود، حالا اینجا بگم همه میگن باحیا بوده نه با حیا فرق داره با هراس اجتماعی، که میان میگن اصلاً رفیق نداریم فقط خانواده فلان، با اینکه من خودم اهل کوه و سفر رفتن با اکیپ و ... هستم. 

یا من همیشه تیپ اسپرت می زنم با این حال همیشه پسرهای خیلی با تیپ های قدیمی میان سمتم، واقعاً موندم مار از پونه بدش میاد در خونه ش سبز میشه!

باور کنید من اصلاً معیارهام عجیب غریب نیست، فقط یه پسر که یه کم شبیه خودم باشه نه که دقیقاً صد و هشتاد درجه متفاوت با من، دلیلش چیه آخه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)