بنده یه خواهر دارم که چند سال ازم کوچک تره (اختلاف سنی مون زیاد نیست) یه کم پرخاشگر شده و یه کم بد دهن، منم باهاش رابطه خوبی تا به حال نداشته و ندارم الآن که به عقب نگاه می‌کنم می بینم چقدر اشتباه کردم این بچه از همون اول ام خودش کارها خودش انجام می‌داد و هیچ کدوم مون اون طور که باید بهش توجه نکردیم، کمکش نکردیم هواش رو نداشتیم در حالی که من وظیفه داشتم به عنوان خواهر بزرگترش هواش رو داشته باشم.

به نظرم دلیل پرخاشگری هاش همین بی توجهی‌ها، تحقیر کردنش جلو جمع بوده با اینکه خودم دخترم امّا نمی دونم چه جوری باهاش ارتباط برقرار کنم؟ اصلاً چه جوری باهاش صمیمی باشم و طوری که تو مشکلات بتونه رو من حساب باز کنه؟ 

 نمی دونم چرا ولی ارتباط گرفتن با یه پسر بچه برای من خیلی راحت تره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)