واقعاً چرا بعضی خواستگارها نسبت به دختر مردم زود پسر خاله میشن لحن شون رو عاشقانه می کنن. فوری میگن خانمم عشقم. خوشگله ناز نکن برامون. شما می تونید بیشتر بگید چه حرف‌هایی می زنن. 

آیا اینها متوجه نمیشن کسی که رفتن خواستگاریش دختر مردم هستن ناموس مردم هستن نباید با ادبیات ناز و کرشمه و خصوصی حرف زد؟ واقعاً آیا رفتار خانم‌ها باعث میشن اینها اول بسم الله این قدر پر رو و بی ملاحظه باشن یا نه از خودشون همین جوری هستند. 

چرا خانم‌ها وقتی این سخنان عاشقانه و گاهی آغشته ه.....ی رو به خانواده شون نمیگن یا به برادرشون؟ علت چیه؟ یا چرا به نحویی جلو رفتارهای خارج از عرف طرف و بگیرن چرا سکوت می کنن. راه میان می خوان طرف نپره؟ یا خودشون خوش شون میاد کسی این جور ستایش شون کنه و یه نیاز روانی دارن. یا کلاً هیچکدام از اینها نیست. 

من شنیدم خواستگارها وقتی میرن با دختر مردم حرف بزنن توی همون خلوت یکی دو ساعته شعر می خونن برای دختر مردم هزاران دلبری می کنن. چیزی جدیداً شنیدم بگین این دوستان چشونه فازشون چیه یعنی دختره رو کمتر از خودشون می دونن این ادبیات و دارن حقه است چی است .

مثال می زنم براتون مثلاً تو آشنایی‌ها بعضی پسرها میگن من برد پیتم محاله دختری بهم جواب نه بده یا میگن من خیلی دختر خاطر خواهم هستن از خداشونه من باهاشون همکلام بشم. 

من خیلی سخت پسندم یا کلی کشته مرده دارم یا دخترها ازم خواستگاری می کنن. اینها رو چه حسابی اینها رو میگن یعنی دختره غش کرده براش این هم فهمیده داره کلاس می ذاره یا نه کلاً فهمیده دختره عددی حسابش نمی کنه داره التماس می کنه.

پیشاپیش خانم‌ها برام محترم هستن فقط سواله برام. بعضی پسرها هم این جوری هستند. این و میگم که سوءتفاهمی نشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)