سوال بنده درباره خواستگاری هست که خواهر هاش در زمان تجرد از هر نظر محدود بودند، چه به لحاظ پوشش و ارتباطات و بیرون رفتن از خونه و حتی اجازه نداشتن به تحصیل در دانشگاهی غیر از شهر خودمون.

در حال حاضر هم هیچ کدوم از خواهرها شاغل نیستند امّا مادرشون بازنشسته هستند. یعنی می دونم پدر خواستگارم چنین اخلاقی نداره و محدودیت‌های خواهرها احتمالاً ناشی از اخلاقیات برادر هاشونه... و همسر برادر ایشون هم قبل از ازدواج شاغل بودند امّا بعد از ازدواج خانه دار شدند. خواستگار بنده عنوان می‌کنند به دلیل وضعیت مالی خوب برادرم، همسر برادرم لزومی به اشتغال ندیدند.

بنده شاغل هستم (در یک درمانگاه ماما هستم) و به شغلم علاقه دارم و بسیار برای من بااهمیته که در آینده هم از نظر شغلی محدود نشم. خواستگار من لفظاً مخالفتی با شغل من ندارن منتهی با وجود چنین شواهدی آیا می تونم به صحبت شون اطمینان کنم؟ (در ضمن ایشون وضعیت مالی خوبی دارن و هیچ نیازی به حقوق بنده ندارند) 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)