سلام وقت بخیر 

دختری هستم با مشکل بینایی خیلی شدید، طوری که از عصای سفید برای رفت و آمدم استفاده می‌کنم, توی یکی از دانشگاه‌های بزرگ ایران درس می خونم و تقریباً دختر فعالیم روابطم با همجنس هام خوبه و تو اجتماعات مختلف دانشگاه حضور دارم, پوششم هم چادره و به گفته اطرافیانم ظاهرم هم مشکلی نداره حتی اگر عینک نزنم و عصا دستم نباشه کسی متوجه نابینایی من نمیشه.

سؤالم اینه آیا من با وجود مشکلم می تونم برای یک پسر بینا و عادی جذاب باشم؟ منظورم کنجکاوی از سر ترحم یا اینکه بخواد بدونه من چه طور زندگی می‌کنم نیست منظورم اینه ممکنه پسری عادی همون حسی که به هم دانشگاهی و همکلاسی بینا داشته باشه و مورد توجهش باشه به من هم داشته باشه؟ 

اصلاً یک دختری که مستقله ظاهرش نرماله ولی مشکل بینایی داره می تونه تو دایره انتخاب های یک فرد بینا قرار داشته باشه؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)