سلام

وقت همگی به خیر باشه، خانواده همسرم خیلی خودخواه و مغرور هستند.

توی این چند سالی که عروس شون بودم هر وقت نفعی براشون داشت حرف می‌زدند و کاری می‌کردند و حرفی جز تعریف از خودشون گوش نمیدن و نمی‌پذیرند و انکار می‌کنند.

مسئله اصلی ام باهاشون اینکه خیلی زورگو هستند و من و فرزندانم رو مجبور می‌کنند کاری که مطابق میل شون هست انجام بدیم.

مثلاً

متخصص اطفال بیمارستان گفت اجازه نده کسی نوزادت ببوسه و خانواده شوهرم با وجود تذکر من لج می‌کنند و از عمد جلوی من لب و شکمش رو چند بار می‌بوسند، یا چند ساعت نوزادم رو بیدار نگه می‌دارند و بچه م از بی خوابی همه ش گریه می‌کرد، یا به زور به بچه م میگن به ما باید بگی بابا جون، مامان جون

یا به زور و اصرار زیاد و توهین، من و بچه هایم رو می کشونند بازارچه و خونه فامیل هاشون (البته برای ما خرجی نمی کنند)، هر وقت هم می خوام از خودم دفاع کنم، خیلی بی ادبانه برخورد می‌کنند.

مثلاً پدرشوهرم ی دفعه بهم گفت گم شو بعد شوهرت اختیار بچه ت با منه، هر کار بخوام می کنم.

شوهرم از خانواده ش می ترسه و طرف اون هاست. چه کار کنم؟!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)