سلام وقت تون بخیر

میشه لطفاً بگید من اشتباه می‌کنم این جور افراد هستن یا نه واقعاً وجود ندارن؟

من شک داشتم برای اینکه این ها رو بگم ولی واقعاً گیج شدم. 

من ۱۸ ساله هستم و یک ساله دنبال دینم بودم تا کامل بفهممش شاید خیلی چیزها مونده ولی برای منی که فقط حجاب داشتن و هیچ نمی دونستم که چرا و ...

منی که تمام پلی لیست گوشیم آهنگ بود و یه دونه مداحی هم نداشتم یا مسجد نمی‌رفتم و تمام دوستانم بی حجاب چون از باحجاب ها و مذهبی نما بودن شون خوشم نمی اومد، خیلی چیز بزرگیه.

خب خانواده م مذهبی بودن ولی ن خیلی فقط نماز و محرم نامحرم و حجاب و تمام همین البته به منم هیچ زوری نکردن طوری که الآن فقط من نوه با حجاب خانواده م. 

ولی الآن یه سال من رسیدم به شهدا و کل گوشیم مداحی و زندگی کردن با اون ها و نماز اول وقت و چادر و کلی افراد با ارزش شناختن و ...

خب خانواده م خیلی کمک نکردن پوشیه می زدم می‌گفتن جلب توجه یا مجبور می‌کردم بیان مسجد یا هیئت ولی الآن خدا رو شکر وقتی ثابت قدم بودنم رو دیدن مامان و بابام همراهم شدن و خیلی مشتاق شدن.

اولش فکر می‌کردن من به خاطر درسم رو دعا کردن یه مدت این‌جوری شدم...

ولی الآن من سر یه موضوعات دیگه مشکل دارم خب من خواستگار راه نمی‌دم چون می‌ترسم اون ها هم این‌جوری باشن چون آقا پسر خوب ندیدم (من آدم بد حجابی نبودم من تو کلاس با استاد مرد تنها بودم کلی یا تو جمع ۸ تا آقا پسر و من تنها دختر کلاس بودم ولی خب این اعتماد خانواده م بوده به من و من حتی دوست هم نشدم تا به حال) هر پسر مذهبی دیدم معلوم شده همه ش دنبال مخ زدنه یا به خیلی چیزها اعتقاد نداره.

همه شون دنبال امام حسین و عزاداری خب اگه واقعاً برای امام حسین متاسف هستید و ادعا دارید اگه بودید تو جنگ می‌رفتید چرا پیرو امام زمان نیستید، چرا با کارهامون اشک شون در میاریم.

خب من آدمی می خوام که تو زندگیم نداشتم کسی که مثل من رو همه احکام پافشاری کنه مثل معلوم نشدن مچ دست حتی یا مثل خیلی‌ها روسری و کیف و چادر پر از جلب توجه، نخواد از من چون شیکه.

خب همه میگن این چادر پر از پولک اینها رو بپوش روسری و کیف طلایی که ناخودآگاه تو رو جلب می کنه یا خیلی‌ها جوراب نمی‌پوشند میگن مشکل نداره ولی داره من نمی خوام برای مردم شیک تو چشمی باشم نه ساده ترجیح میدم برای تو خیابون و جایی که نامحرم و این مشکل من با همه است. 

شاید این افکارم به خاطر اینه که تو خانواده م آقایون غیرتی نیستن زیاد مثلاً پسر عمه م دست عمه م رو گرفت وسط برقصه، شوهر عمه م با اینک هر شب هیئت یا نماز اول وقت هیچ کاری نکرد.

خب برای من خیلی سخته چون فکر می‌کنم اگه برای کسی اهمیت داشته باشی همیشه روت غیرت داره و فقط برای خودش تو رو می خواد نه اینکه غیرت الکی و تعصبی! نه، غیرتی که نذاره دلت بشکنه. 

من فکر می‌کنم پسری وجود نداره که حرف نباشه و عمل باشه مثل امام علی رفتار کنه کسی که عاشق امام علی باشه چون اگه باشه به تمام حرف‌ها رفتارشون گوش میده ولی همه یا بد دهن هستند یا بد دل یا ... 

می دونید الآن آقایون مثل خانم‌ها مذهبی دنبال این هستند دستبند ست کنن جوراب کالج بپوشن، شلوار تنگ و ... 

ولی خب اون دستبند باعث جلب توجه نمی شه تو مکانی که نامحرم هست؟ چرا فکر می کنن نگاه به نامحرم مال آقایونه نه دین همیشه گفته نگاه به نامحرم برای خانم‌ها هم گناه

من وقتی دارم خانواده م رو مجبور می‌کنم مهریه ۱۴ سکه یا عقد فقط تو معراج شهدا و لا غیر بدون مراسم یا حتی من با کار کردن خانم هم مخالفم ولی منم هدف های خیلی بزرگ قشنگی دارم ولی چون می دونم اون کار هیچ وقت حضرت زینب و فاطمه انجام نمی‌دادن منم نمی خوام انجام بدم و ...

خب چه جوری به خانواده م تضمین بدم اون فرد خیانت نمی کنه مثل کلی مرد مذهبی اطراف مون تو زرد نیست!

می خوام بگم آقایون اگه واقعاً حرف های که اینجا خیلی از شما میزنین واقعی باشه اگه علی گونه باشید مطمئن باشید طرف مقابل تون سعی می کنه فاطمه باشه 

التماس دعا 

موفق باشید ان شاء الله، امیدوارم ببخشید اگر چیزی گفتم یه کم دلم پر بود ولی خواهشاً حواس تون به اون لقب حسینی بودن و وارث حضرت زهرا باشه اون ها خیلی مهم هستند 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)