سلام 

می خواستم بپرسم آیا بقیه هم مثل من با شخصیت منفی فیلم هم ذات پنداری می کنن یا مشکل از منه. 

مثلاً من دارم یه سریال می بینم که یه خانم خدمتکاری با انواع دسیسه و توطئه سعی داره خودش و دخترانش رو وارد یه خانواده ثروتمند کنه و اون جا ساکن بشن و پسرهای اون خانواده رو برای دختراش تور کنه، مثلاً خونه خودش رو عمداً آتیش می زنه که به بهانه بی خانمان بودن برن بمونن خونه اون خانواده ثروتمند که براشون کار می کنن. 

من با دختر خانواده ثروتمند خیلی هم ذات پنداری می‌کنم با اینکه تو فیلم یه شخصیت حسود و بدجنسه و از اون خانم خدمتکار و دخترانش خوشم نمیاد با اینکه اون دخترهای خدمتکار رو کاملاً پاک و معصوم نشون میده.

خداییش خواهش می‌کنم شما بدون شعار دادن صادقانه جواب بدید که اگر جای من بودید با دختر خانواده ثروتمند هم ذات پنداری نمی‌کردید؟ فرض کن دور از جون زبونم لال مادرت تازه فوت کرده باشه همین الآن از سر خاک اومده باشی یه چشمت خونه یه چشمت اشک بعد میای می‌بینی دختر خدمتکار خوابیده رو تخت مادرت پدرتم محو تماشاش شده و از اتاق بیرونش نمی کنه، خداییش شما باشید بهتون بر نمی خوره، احساس نمی‌کنید به روح مادرتون توهین شده از دختره بدتون نمیاد؟

باز چند وقت بعد همون دختر خدمتکار عطر مادر فوت شده رو می زنه البته سهوی. دختر ثروتمنده قاطی می کنه و حمله می کنه به دختر خدمتکار بعد پدر خانواده میاد طرف دختر خدمتکارو می گیره و باعث میشه دختر خودش از خونه بره بیرون، کلاً همیشه پدره هوای اون دخترهای خدمتکار رو داره، ولی با بچه‌های خودش خیلی بد برخورد می کنه، با کوچک‌ترین چیزی میگه اینجا خونه خودمه ناراحتی برو بیرون، نمی خوام حرفی بشنوم، فقط بلده بچه هاش رو از خونه یا شرکت بیرون کنه ولی دائم هوای خدمتکاره رو داره.

به خاطر اون ها حتی خواهر بزرگ‌تر خودش هم که سنی ازش گذشته رو کوچک می کنه. من خیلی به خاطر این سریال حرص می خورم. میگم حتی اگر من اشتباهم کنم پدرم نباید جلو خدمتکار بهم تشر بزنه بگه برو بیرون و هوای خدمتکارو داشته باشه و باعث بشه اون پر رو تر بشه، اصلاً به فرض من یه دختر حسود و بدجنس باشم و کار من اشتباه باشه به نظر شما بهتر نیست پدرم به جای خورد کردن شخصیتم منو تنها ببره باهام با محبت حرف بزنه اشتباهم رو توضیح بده بهم اطمینان بده که خیلی بهم اهمیت میده و اینها تا اینکه بخواد چکشی برخورد کنه و باعث بیشتر حسادت کنم و بیشتر حس کنم اون دختر خدمتکارو به من ترجیح میده و منم بیشتر کینه به دل بگیرم و دنبال انتقام باشم؟ 

شما به من حق نمی‌دید با شخصیت دختر ثروتمند هم ذات پنداری کنم با اینکه حسود و بدجنسه؟ یعنی شما اگر پدر یا برادرتون یه فردی که شما ازش بدتون میاد رو بیارن تو خونه و هی شما رو نادیده بگیرن و همه ش هوای اون رو داشته باشن بهتون بر نمی خوره؟ دختر خدمتکاره از بس از پدر خانواده و پسرهای خانواده رو دیده که راحت جلوی برادره به خواهره توهین می کنه میگه خواهرت جادوگره. 

فقط خواهش می‌کنم نگید زیادی سریال رو جدی گرفتی و اینها. می دونم فیلم و سریال ارزش حرص خوردن نداره ولی به هر حال این هم یه موضوعیه برای خودش و ممکنه تو زندگی واقعی اتفاق بیفته.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)