سلام به همگی

بنده دانشجوی کارشناسی مشاوره هستم که بهمن ماه امسال درسم تموم میشه. از اولین ترمی که پا توی دانشگاه گذاشتم با خودم عهد کردم که پایه‌های کار و شغل آینده ام رو از همین اول بذارم و تا می تونم تجربه به دست بیارم. 

از همون ترم اول یه سری کارهای پاره وقت توی دانشگاه داشتم که خورد به کرونا و ناقص موند. از ترم چهار وارد یه مرکز کنکوری معتبر شدم که دقیقاً کاری را بهم دادن که براش ساخته شده بودم و بدون توجه با حقوقش چون مرتبط با رشته ام بود با جون و دل کار می‌کنم و هنوزم مشغولم. 

سال پیش همین موقع‌ها بود که برای افزایش مهارت هام کارگاه انتخاب رشته کنکور رفتم و تصمیم گرفتم برای انتخاب رشته هم فعالیتم رو شروع کنم. علیرغم همه مشکلاتی که بود سه تا همایش رایگان گذاشتم نزدیک به ده مراجع حضوری و چندین دانش آموز آنلاین داشتم. 

برای یه دانشجوی کارشناسی که چهار ترم از درسش گذشته بود یه اتفاق خوب محسوب می‌شد. امّا اتفاق بدی که افتاد شکست من در این کار بود. متأسفانه مراجعان حضوری من دانش آموزان روستایی با رتبه‌های بسیار بد بالای سی هزار بودن که نتونستم کاری برای شون بکنم و اصرار خودشون باعث شد رشته‌های خوبی پذیرفته نشن. 

این اتفاق خیلی درس‌های خوبی برام داشت خیلی چیزها یاد گرفتم ولی مشکلی که هست اینه که امسال می‌ترسم سمت این کار برم. خودم می دونم دلیل قبول نشدن بچه‌ها من نبودم امّا واقعاً از شکست مجدد می‌ترسم. علیرغم اینکه امسال خیلی‌ها من جمله دانش آموز های خودم مشتاق هستند، من براشون انتخاب کنم و مشاور شون باشم ولی ته دلم هنوز یه ترس از شکست هست که مانع میشه خودم رو دوباره باور کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)