سلام خدمت دوستان عزیز

راستش یه مسئله ای ذهنم رو درگیر کرده . لطفاً اگه می تونید کمکم کنید.

من مدتیه که به یکی از هم دانشگاهی هام علاقمند شدم . واقعاً هم قصدم خیره و دوست دارم باهاشون ازدواج کنم . امّا شرایط ازدواج (خونه ، ماشین  و ...) رو ندارم. الآن هم من دارم فارغ التحصیل میشم هم اون خانم . 

راستش اگه بخوام الآن اقدام کنم هم خانواده م نمی ذارن هم شرایطم جور نیست . از طرفی هم می ترسم تا چند سال دیگه که شرایطم درست شد ایشون ازدواج کرده باشن.

الآن من باید چه کار کنم؟ خیلی وضعیت بدی شده

 

مرتبط:

عاشق شدم اما خانواده م به خاطر مسائل اقتصادی مخالفت می کنند

از یه دختر خوشم اومده، اما کلی مشکل سر راهم هست

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قصد ازدواج بدون داشتن امکانات (۱۱ مطلب مشابه)