من یه دختر ۳۵ ساله هستم و کارمند، مدتی احساس می کنم که مغزم کارایی وقتی که جوون تر بودم  رو نداره، اون تیزی و زیرکی قبلا رو ندارم، اصلاً گاهی اوقات واضحات برام سخت میشه ،فراموش می کنم، حس می کنم سطح آی کیوی رو مغزم خیلی پایین اومده.

من کارم حسابداری هست و با عدد و ارقام هم خیلی سر کار دارم، مثلا همکارم که صبح باهاش بودم و فقط دوتایی بودیم حکم من رو که زدن فقط اون می دونست شب که همکار دیگرم بهم پیام داد که تبریک بگه باورتون میشه من حتی به ذهنم نرسید اونی که بهش پیام داده خب همین همکار صبح من بوده.

یعنی در حد جلبک پایین اومده آی کیوی رو من . یا اینکه احساس می کنم تیزی قبلا رو ندارم مثلا باز هم یه چیز دیگه همکارم داره بهم میگه فلانی رو چرا بردی اون جا، باز هم من فکر می کردم که اون از کجا فهمید این قدر منگول بودم که نمی گفتم خوب معلومه فلانی بهش گفته اصلاً نمی دونم چه کار کنم؟این موضع خیلی داره من رو عذاب میده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)