سلام من پسری ۲۳ ساله هستم

سؤالی که از شما دارم و کمی خودم رو نگران کرده اینه که طبیعیه کسی توی سن من تا حالا عاشق نشده باشه و در کل اصلاً از دختری خوشش نیاد؟ چون تو این سن اکثر پسرها شدیداً عاشق پیشه میشن و به همه دخترها دل می بندن، بین دوستان خودم هم زیاد هستن که در مورد کسی که بهش علاقه مندن خیلی حرف می زنن و این حرف هاشون واقعاً رو مخ منه و با حرف هاشون انگار رو مغزم رژه میرن یه جوری حالم بد میشه 

خودم هم از فیلم های عاشقانه شدیداً بدم میاد و اگه یه حرف عاشقانه بشنونم مشکل عروقی پیدا می‌کنم 

به نظرتون این موضوع برای یه پسری توی سن من غیر عادی نیست یا باید به تراپیست مراجعه کنم یا شاید بی خودی نگران شدم و اون کسی که مناسب منه هنوز پیدا نکردم 

مرسی بابت جواب های زیبای شما همه رو می خونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)