سلام به همه

قصدی ندارم بگم چه واکسنی خوبه، فقط داده‌های آماری رو از دور می‌بینیم و بعضی احتمالات رو بررسی می‌کنیم.

مگر آمریکا فایزر و مدرنا نداره؟ چرا آمار آمریکا این طوره؟ در صورتی که واکسن از آمریکا وارد می‌شد، ما در آمار از آمریکا بهتر می بودیم؟ اگر تست کم هست، کره جنوبی برای مثال زدن چطوره؟ 

آمریکا و شاید تمام دنیا، در اوج کرونا خودشون به واکسن احتیاج نداشتن؟ آمریکا در همون زمان اوج به کسی واکسن داده؟ واکسنی که مثلاً با فرمول فایزر در اسپانیا تولید شده، مورد بحث من نیست امّا حتی اگر همین مورد رو هم بحث کنیم، پس ساخت کارخانه واکسن لازم هست و واردات صرف کافی نیست. ممکنه کسی بگه تحریم هست، باید بگم که مدعیان حقوق بشر در مورد تحریم غذا و دارو که قاعدتاً باید دست نگه دارن، نه؟ 

راستی چه خبر از FATF؟ امضا نکردنش مانع واردات واکسن هست یا نه؟ 

درک می‌کنم ممکنه از دست حکومت به دلایلی ناراحت باشین، امّا اگر واقعاً حکومت اشتباهاتی داره، پس همون اشتباهاتش کافی هست برای گفتن و نیازی به چسبوندن برچسب نیست و تازه هر کس که می تونه کمک کنه برای رفع اشکالات، باید کمک کنه. اگر به اندازه خرید یک کالای داخلی می تونیم به اقتصاد کمک کنیم، این هم کمکه. (البته مونتاژ خودروی فرانسوی توش شک دارم).

احتمالاً آقای نجفی قصد ندارن قسمت دیدگاه این دسته از پست‌ها باز باشه. برای همین می تونید به وبلاگ من هم بیاین برای صحبت کردن.

 ❤️ علی خوش شانس ❤️ ۱۳۷۴،  https://haminohame.blog.ir


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)