سلام به تموم اعضای خانواده برتر

امیدوارم که حال تون خوب باشه

من دختری ۲۲ ساله هستم. آدمی هستم که از لحاظ روانی، تصمیم گرفتن و... مستقلم به جز استقلال مالی. مشکلم اینه که خانواده‌ی سخت گیر‌ی دارم. مثلاً مامانم اجازه نمی ده به راحتی با دوستم برم بیرون. قبلاً که می‌خواستم برم سر کار، به خاطر کرونا کلی بهونه در میاورد که نمی ذارم بری و اگه رفتی سر کار و سرما خوردی و فلان و بهمان، کار بی کار. 

کلی باهاش با زبون خوش حرف زدم ولی فایده نداشته. گاهی اوقات عصبانیم می کنه. شاید باورتون نشه ولی از وقتی کرونا اومده یه تفریح درست حسابی با خانواده م نرفتم (منظورم تفریحاتی هستش قبل کرونا می‌رفتیم)! یه بارش خوب بود که اون هم با دوستم رفتم بیرون و خوش گذروندم. 

خیلی گیر میده. تو بعضی چیزها سختگیر نیست ولی تو بعضی چیزهای دیگه سخت گیره. نمی ذاره برای رشد و پیشرفتم خرج کنم. اگه بخوام یه دوره آموزشی رو شرکت کنم کلی بحث و جدل باهام می کنه (بیشتر اوقات هم خرج می کنه ولی اولش با خشم و...) البته این هم بگم که اصلاً وضع مالی مون خوب نیست. 

اگه پول رفتن به روانشناس رو داشتم حتماً با خودم میبردمش یه مرکز مشاوره تا مشکل مون حل بشه ولی متأسفانه هزینه ش رو ندارم و کسی نیست که به حرف های مشاور زیاد عمل کنه. ارتباط اجتماعیم خیلی کمه به خاطر همین موضوع. و خدا رو شکر با پدر و خواهرم هر دفعه ای با ماشین میریم بیرون و خوش می گذرونیم و تنها پاتوق من کتابخونه ست. 

ولی من ادمم دوست دارم در سطح جامعه فعالیت داشته باشم. با آدم های متفاوت آشنا بشم و تجربه‌های خوب کسب کنم. بالاخره آدم وقتی تو اجتماع باشه کلی تجربه کسب می کنه و می دونه تو شرابط مختلف چه جوری برخورد کنه. و همین باعث شد اگه بخوام جایی برم یه کم استرس داشته باشم. 

البته بعدش این استرس از بین میره. این جوری اصلاً برای ازدواج دیده نمی شم! بالاخره باید یه نفر منو ببینه تا خوشش بیاد یا ن!،با خونه نشستن که چیزی درست نمی شه. حتی می‌ترسم همین شرایط خانواده م رو خواستگاری و ازدواجم هم تاثیر بذاره. و اینکه این هم بگم خدا رو شکر می‌کنم که اهل مطالعه و پیشرفت و مدیتیشن هستم. 

آزمون استخدامی شرکت کردم و خیای براش تلاش کردم. ان شاء الله که قبول میشم ولی اگه نشدم موندم سر چه کاری برم که خانواده م مخالفت نکنن. با توجه به این شرایط ممنون میشم نظرات تون رو بگین.

لطفاً اگه نظر سازنده و مفیدی دارید بگین در غیر این صورت با قضاوت‌های نا به جا و بیهوده وقت تون رو تلف نکنید. 

ممنونم از همه ی شما بزرگواران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)