سلام خسته نباشید

دختری هستم ۱۹ ساله. من در دبیرستان تربیت بدنی درس خوندم با معدل کل ۱۹. من در شاخه ورزشی تکواندو فعالیت می‌کنم و در حال گرفتن دان ۳ هستم. 

سؤالی که داشتم اینه من امسال باید کنکور بدم کمکم کنید واقعاً گیج و سر در گم هستم نمی دونم دنبال رشته دبیرستانم برم و یا برم دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلّم.

درسته من در دبیرستان رشته تربیت بدنی خواندم امّا برای کنکور میشه دفترچه کنکور انسانی گرفت و شرکت کرد 

من با توجه به شناختی که در خودم دارم می دونم که چه کنکور تربیت بدنی بدم و یا کنکور انسانی، قبول میشم. 

کمکی که از شما می خوام اینکه در کدوم رشته تحصیل کنم 

۱: دانشگاه علوم گیلان، ورزش برم و اون جا درس بخونم و مربی بشم 

۲: در دانشگاه فرهنگیان درس بخونم و معلّم بشم 

(این رو هم اضافه کنم من در گیلان زندگی نمی‌کنم دانشگاه علوم ورزش گیلان جزء بهترین دانشگاه‌های تربیت بدنی جهان هست.) 

من واقعاً به ورزش شدید علاقه دارم و می دونم که در شاخه تکواندو یکی از بهترین‌ها میشم 

امّا به معلمی هم علاقه دارم و خانواده م بیشتر روی این موضوع تاکید دارن 

میشه راهنماییم کنید که کدوم رشته رو برم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)