سلام و عرض ادب خدمت دوستان

من یه دختر ۲۱ ساله هستم ترم ۴ دانشگاه.

یه سؤالی یه مدتیه ذهنم رو به شدت مشغول کرده چون توی این چالش رفتاری بدجوری گیر کردم.

به حرف‌های روانشناسا گوش کردم، مشاوره رفتم، نصیحت های پدر و مادرم، دوستانم، افراد بیرون جامعه، بزرگترا و حتی کلی از نظرات شما کاربر ها رو خوندم امّا گیج و مبهم موندم راه درست رفتاری در برابر پسرها چیه؟ 

 اکثراً پسرها تو نظرات نوشته بودن با ما پسرها عادی رفتار کنید همون طور که با دخترها هستید ولی جلف نباشید منم خب عادیم حد و حدودهای مشخصی هم دارم ولی متلاسفانه دچار یه درگیری درونی شدم. 

متأسفانه یا خوشبختانه پسرهای زیادی جذبم شدن و این برام عجیبه واقعاً چون یکی از دوستانم چهره واقعاً زیبایی داره و می‌گفت تا حالا کسی بهش هیچ پیشنهادی نداده و برای من سوال شد که چهره مهم تره یا گرمی رفتاری چون واقعاً می بینم دخترهایی که به زیبایی اون نیستن امّا زبان و رفتار گرم تری دارن با پسرهای زیادی در ارتباط هستند. 

بگذریم...

این روزها دیگه کلاً تصمیم گرفتم تنها باشم نه دختر نه پسر...

متأسفانه ناراحتم از اینکه وقتی گوشیم رو چک می‌کنم می بینم بیشتر مخاطبینم پسر شدن. 

البته من خیلی در دانشگاه فعال هستم و متأسفانه نمی تونم به طور کلی خودم رو از شر این درگیری خلاص کنم و کلاً ارتباطم رو با پسرها قطع کنم.

به خاطر درگیری که پیدا کردم حتی همکلاسی‌های پسر هم بهم میگن چرا این قد گارد داری یا چرا رفتارت یک دفعه سرد و رسمی میشه، این جوری پیش بره به نظرم فکر می کنن من اختلال شخصیت دو قطبی دارم ولی دلیل رفتارم اینه که گاهی آزاد و رها میشم و بعد ناگهان یاد تمام نصیحت‌ها میفتم و باز سرد و جدی میشم. 

گیجم نه می تونم آزاد باشم نه جدی... 

موندم یه دختر با وقار اصلاً چه شکلیه دیگه واقعاً ترجیح میدم قید همه پسرها بزنم چون همه ش باید نگران این باشم که دیگران منو با یه پسر ببینن چه فکری می کنن شاید یه عده بگین حرف دیگران مهم نباشه ولی واقعاً الآن که دارم این رو می نویسم حسابی کلافم خود واقعیم رو گم کردم فقط در حال جنگیدنم که در چهارچوب هام بمونم. 

من با پسرهای زیادی در ارتباطم که هیچ گونه حسی از طرف من بهشون وجود نداره از طرف اون ها رو واقعاً نمی دونم حتی اونی که خواستگاری کرده هم دیگه ازش مطمئن نیستم هدفش چیه. 

سه تا سوال دارم الآن 

1- آیا واقعاً چهره مهم تره برای جذب شدن یا گرمی رفتار؟ 

2- اگر شما پسرها دختر مورد علاقه تون با همکلاسی‌های پسرش ببینید که در حال صحبت هستن چه فکر و قضاوتی می‌کنید؟ (آیا فکر می‌کنید اون دختر با پسرهای زیادی رابطه داره؟) 

3- این اصلی ترین سوالمه: واقعاً از یه دختر با وقار انتظار میره با پسرها چه رفتاری داشته باشه؟  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)