سلام کنکوری هستم، بین رشته فرهنگیان و روانشناسی موندم. یعنی اینکه روانشناسی رو خیلی دوست دارم امّا این رشته رو شهرمون دولتی نداره و باید یه شهر دیگه برم، ولی مادرم مخالفه چون از نظر اقتصادی وضعیت خوبی نداریم بهم میگه فرهنگیان برو و بعداروانشناسی بخون که حقوقتم داشته باشی و دستت توی جیب خودت باشه:)من خودم می دونم برم فرهنگیان کلاً راهم جدا میشه و دیگه نمی تونم روانشناسی بخونم..دلایل اینکه فرهنگیان هم نمی خوام اینه که نمی خوام وابسته ی آموزش پرورش باشم من آدم بلند پروازی هستم شاید حتی بخوام کشور دیگه ای برم درآمد بالایی رو می خوام داشته باشم و فرهنگیان همه ش محدودیته و واقعاً گنجایشش رو ندارم و قابل درک برام نیست. ممنون میشم راهنماییم کنید....



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه)