سلام

  همون طور که می دونید یکی از چیز هایی که باعث پیشرفت و افزایش دانش ما میشه اینه که اون دانش یا عقیده یا هر چی به چالش کشیده بشه، مثلاً نقد بشه یا ازش سوال بشه یا در موردش بحث بشه و غیره.

حالا سؤالی که دارم اینه؛ من می خوام که توی فلسفه و روانشناسی به چالش کشیده بشم. چه جاها یا اجتماعاتی (مجازی و غیرمجازی) سراغ دارید که بتونم این نیازم رو برآورده کنم؟ 

اگر بخوام این کار رو به صورت فردی انجام بدم (ترجیح خودم فردیه ولی به هر حال هیچی جای بحث کردن و نمی گیره) به نظرتون چه کاری خیلی جواب گوئه؟ یه جورایی دوست دارم تجارب تون رو بدونم. 

 متشکرم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه)