سلام

پسری ۲۳ ساله هستم بد جوری توی دو راهی زندگیم موندم واقعاً انگار گم شدم تو تاریکی. 

افسردگی شدیدی گرفتم می خوام خودم رو تغییر بدم که از فردا برم سر کار، ولی نزدیک های صبح که میشه ترس برم میداره که دوباره باید برم سر کار، دوباره نا امید میشم حالم بد میشه چند جایی رفتم برای کار کردن یه روز رفتم یه هفته نرفتم (خیلی خسته می شدم صبح که می شد می خواستم برم هنوز خستگی توی تنم بود، نه اینکه فقط من خسته میشما نه ولی نمی دونم چطور باید کنترلش کنم) 

 دلهره دارم که الآن پدر و مادرت هستن خرجت رو میدن ولی در آینده ممکنه نباشن از این می‌ترسم که فقیر و بدبخت بشم.

توی این کامنت ها هم زیاد دیدم که گفتن برو سراغ یه مهارت یا تخصص ولی نمی‌دونم چرا اضطراب دارم از ارتباطات اجتماعی ترس دارم که به خاطر اعتماد به نفسمه، در کل مشکل اصلیم همون تداوم در کاره که زود جا می زنم میگم ولش کن، دوستانم رو که می بینم حسرت می خورم که توی این دو سال چقدر تغییر کردن، چرا من نمی تونم؟!

ساعت خوابم هم بهم ریخته، چه کار کنم خسته شدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)