من خواستگاری دارم که از لحاظ مالی هیچ مشکلی نداره و در واقع وضعش توپه توپه......

ولی تو صحبتاش فهمیدم که زیاد از لحاظ اعتقادی شبیه هم نیستیم یعنی اون زیاد به نماز و...

حساس نیست مثلا میگفت من نماز میخونم ولی به خاطر کارم بعضی وقتا نمیخونم این یعنی اینکه کارش مهم تر از عبادت خدا هست!!!! 

از صحبتاش فهمیدم نماز رو سبک میشماره 

من از همه لحاظ پسندیدم(سن، شغل ، در امد،نحوه صحبت، ) 

(صفات پسر و وضعیت مالی: شغل پر درامد یعنی ماهی بیشتر از 6 ، 7میلیون!!، 

شخصیت محکم و قوی ، مستقل، ولی نسبت به نماز سبک هست یعنی نمازو سبک میشماره و به نظرم زیاد ادم مذهبی نیست)

من به خاطر نماز میخوام ردش کنم تو دو راهی موندم

 به احتمال 90 درصد ردش کنم 

ایا کار من درسته ؟؟؟! (من سر مسائل مذهبی حساسم و دوست دارم همسرم هم نسبت به این مسائل حساس باشه......)



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)