سلام به همه کاربران خانواده برتر

من سؤالی ذهنم رو مشغول کرده، که برخی از  این آقایون متاهل چه شونه؟  که این قدر نخ میدن و چراغ سبز میدن به دخترها؟  

خوب شما خودت زن داری همسر داری دچاری اختلافی یا هر چی مثل آدم برو بشین اختلافت رو حل کن، حل نمی شه و به بن بست رسیدی  اوکی، جدا شو، نمی تونی نمی شه جدا بشی اوکی، از راه حلال برو با زن دیگری در رابطه (ما شاء الله تو این موارد هم دین هم قانون پشت تونه)، هر کاری دوست دارید بکنین،  امّا خواهشاً و خواهشاً دختر مردم رو سر کار نذارین، ذهن دختر مردم مشغول نکنید، رابطه موازی نگیرین، فریب ندین. 

آخه آقایون محترم چتونه، تو رو خدا آدم باشین، چرا تا می‌فهمید یک دختری مجرده میرین و تیری در تاریکی می زنید؟  

من دختری هستم که از این جور رفتار آقایون  متاهل  ضربه خوردم، یک نمونه ش رو میگم؛

یک روز یکی از آقایونی که فقط اسمش رو شنیذه بودم در محل کار (همکاریم امّا محل پست سازمانی مون خیلی با هم فاصله داره و با هم ارتباط و برخوردی  نداریم به جز هر چند ماه در جلسات عمومی) شروع به تکست دادن و پیام دادن کرد (من شماره ش رو نداشتم ولی چون آخر پیامش اسم فامیل خودش رو می‌نوشت متوجه شدم. 

من هم یک در بین و رسمی جواب می‌دادم چون اوایل تکست هاش  مناسبتی و رسمی بود ولی بعدش رسید به متن‌ها آن‌چنانی و استیکر های عاشقونه و ...  تصاویر محبت آمیز و ...

از اون جایی که فکرم رو مشغول کرده بود و من گفتم شاید چند درصد  قصدش امر خیر باشه  اول  شروع به سرچ کردم، و از طریق چندین واسطه بین خودم و ایشون و متوجه شدم متاهل هست و یک بچه هم داره. 

اعصابم به هم ریخت و خدا رو شکر کرذم که جوابش رو نداده بودم. 

تا حالا هم هر چی می فرسته نخونده پاک می‌کنم. و تصمیم به بلاک کردن دارم. به جز مورد اخیر چند سال قبل هم یک مورد دیگر در محل تحصیلم شاهد بودم 

برای دوستانم هم پیش اومده چراغ سبز یا پیشنهاد رابطه از مرد متاهل. واقعاً جای تاسف داره. برخی از این آقایون متاهل تا می بینن دختری مجرده و سنش نزدیک سی یا بالای سی هست شروع به چراغ سبز دادن می کنن، و نگاه های هیزشون شروع میشه، من جمع نمی بندم 

چون تو همین محل کار آقایون متاهل محترم و متشخص داریم و با اخلاق و متعهد، ولی واقعاً اعصاب من نمی کشه، به نظر شما چه کار باید کرد، آیا به حراست محل کار یا تحصیل معرفی شون کرد تا رسوا بشن؟، یا نه؟ 

دختر خانم های عزیزی که شما هم به مرد متاهل پا میدین، تو رو خدا وقتی متوجه شدید متاهله خودتون بکشین کنار، باور کنید بیشتر رفتارها و اعتماد به نفس برخی از این آقایون به خاطر پذیرش ما دخترها هم هست  که به خودشون اجازه میدن. 

من می دونم خانم‌های متاهل هم هستن که از این کارها می کنن ولی خواستم تجربه ام رو بگم. در کل چه دختر چه پسز تو رو خدا با زن یا مرد متاهل نپرید، بکشین کنار.

 یک جایی یک روزی باید زنجیره این روابط از بین بره و قطع بشه، باوز کنید دوستان ارتباط با فرد متاهل برای خود خارجی ها هم قفله و ناپسند، آقایون و خانم‌های متاهل نکنید ... آدم باشین

دختر پسرهای مجرد نکنید نرید وارد رابطه با متاهل نشین 

والسلام 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)