سلام 

من یه پسر ۲۲ ساله هستم و مشکلی که دارم اینه که از بچگی دارای مشکل بحران شخصیت بودم و هستم، به طور خلاصه اینطوریِ که نمی تونم شخصیت واحدی داشته باشم و به قول معروف حالی به حالی ام 

یعنی یه روز اون بچه با شخصیت و مثبتی هستم که همه تحسین می کنن و یه روز اون بچه تخسی که همه ازش بیزارن، هر کسی یه تصویری از من توی ذهنش داره کمد لباس هام که باز کنید هر نوع لباس از هر تایپ جامعه توش پیدا میشه از لباس‌های رپری بگیر تا اون لباس بلند سفید یقه گرد.

خیلی هم تحت تاثیر شخصیت های فیلم و سریال ها قرار می‌گیرم و به طوری که از فرداش دوست دارم عین اون ها رفتار کنم چه نظر پوشش و چه شخصیت، پیش روانشناسم رفتم فایده نداشت به نظرتون چه کار کنم خیلی ناراحتم از این بابت انگار توی دنیا گم شدم، و نمیتونم خودم باشم 

مرسی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)