سلام

پسری ۱۹ ساله هستم و تک فرزندم.

مشکلی که دارم اینه که هر موقع می‌خوام برم لباس و شلوار بگیرم اضطراب شدیدی رو تجربه می‌کنم حتی پیش روانپزشک هم مراجعه کرده بودم کمی بهتر شده بودم ولی الآن کنار گذاشتم خیلی وقته بعد اینکه جایی که میرم فروشنده مسخرم می‌کنه انگار رو پیشونی ما چیزی نوشته شده طوری شده که کم کم به این فکر می‌کنم که آنلاین خرید کنم، این اضطراب (که بیشتر باعت لرزش پام میشه) باعت میشه تمرکزم رو از دست بدم توی اینترنت هم خوندم که با مواجهه با ترس کم کم از بین می‌ره ولی هنوز این احساس رو دارم همه ش نگران قضاوت دیگرانم، به نظرتون چه کار کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)