سلام، من یک ماهی هست که با یک آقایی آشنا شدم که سال ۵ پزشکی هستند و من کنکوری

ایشون میگن که به من علاقه مندن و دوست دارن که زندگی شون رو با من شروع کنن و یک شرطی دارن اینکه باید حتماً یکی از سه رشته اصلی رو قبول بشم که همکار بشیم و اگر چیز دیگه آوردم باید یه سال بمونم تا بیارم، به نظرتون ایشون رویایی و بدون منطق دارن فکر می کنن؟ 

آدمی که این قدر رشته طرف مقابلش مهمه آیا ارزش فکر کردن داره؟ البته بعد کنکور قراره با هم باشیم و وضعیت من هم طوری هست که بتونم این رشته ها رو قبول بشم منتهی احساس می‌کنم ایشون داره اشتباه فکر می کنه، به نظرتون ایشون بی منطق و کمالگرا نیست؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)