سلام 

دختری *۲ ساله هستم، قضیه اش طولانی در همین حد بگم که من مدتی تحت تاثیر یه سری رفتارهای یه آقا اذیت شدم به شکل‌هایی سعی در ابراز علاقه داشت (البته هیچ وقت مستقیم صحبت نکرد)، اولش فکر می‌کردم آدم مومنیه ولی خب در ایشون چیزی به اسم رو راستی وجود نداشت، اوایل به خاطر بی تجربگی و شاید تحت تاثیر ایشون بودن به رفتارهاش اهمیت نمی دادم ولی خب بعدش دیدم اصلاً چنین رفتارهایی از یک آدم دیندار سر نمی زنه، خب تا اینجا موضوع بحث من نیست.

در واقع من مدتی جذب آدمی شدم که اونی نبود که نشون می داد. (مدتش خیلی کوتاه نبوده ولی خب چون پیوسته نبوده اون قدری طولانی محسوب نمی شه) 

در این حد بگم

من هیچ وقت ارتباط صمیمی یا حتی رسمی طولانی با اون شخص نداشتم. حتی در اون زمان هم رؤیا پردازی نداشتم و ایشون رو به عنوان همسر آینده ندیدم و حتی تلاش کردم که دور باشم از ایشون.

بازه‌های کوتاهی تحت تاثیر رفتارهاش احساسم درگیر می‌شد (بیشتر برای ایشون و حالش ناراحت می‌شدم!) ولی خب من به این موضوع دامن نمی‌زدم و سریع خودم رو جمع می‌کردم به طوری که وقتی رفتار خاصی نداشت کاملاً به زندگی عادیم می‌رسیدم.

امّا بعد از اینکه با چند نفر مشورت کردم و البته خودم دقیق‌تر شدم در رفتارهای ایشون، به ویژه کارهایی که در اواخر می‌کرد. دیدم نمی تونه آدم قابل اعتمادی باشه.

و الآن کاملاً دیدم بهشون منفیه و هیچ تمایلی به آشنایی با اون فرد ندارم و نخواهم داشت.

تا حد زیادی حتی سعی کردم حس منفی خودم رو از بین ببرم ولی هنوز چون زمان زیادی نگذشته یاد اون موضوع میفتم ناراحت میشم از بازی که باهام شده، البته می دونم خودم نباید با ساده لوحی اهمیت می دادم.

ولی خب فعلاً به دلایل مختلف و به خصوص به خاطر این موضوع می خوام مدتی رو اصلاً خواستگار بررسی نکنم تا کاملاً حس منفی و عصبانیت درونیم پاک شه و اون خاطره رو به کم اهمیت ترین نقطه‌ی حافظم بفرستم! 

و وقتی که آرامشم رو دوباره یافتم اون وقت اصلاً فردی جدیدی رو ببینم.

ولی سوال من اینه: 

من ارتباط دوستی نداشتم و هیچ وقت از چهاچوبم نگذشتم حتی از نظر ذهنی هم چهارچوب داشتم و ان شاء الله پایبندم به چهار چوب هام و الآن حس مثبتی به اون فرد ندارم و تا چند وقت دیگه که بخوام به ازدواج فکر کنم حس منفی هم نخواهم داشت و ان شاء الله کاملاً اون موضوع رو سعی می‌کنم در ذهنم بسته باشم و اثرات منفیش رو از بین ببرم به کمک خدا.

حالا این موضوع چقدر برای آقایون اهمیت داره؟ و چقدر با فهمیدنش اعتماد می کنند؟ 

در چه صورتی و به چه حالتی در خواستگاری باید مطرح شه؟ 

و چطور اثبات کنم که همیشه در چهارچوب رفتار کردم و الآن حس مثبتی هم به اون شخص ندارم؟ و در زندگیم تاثیری نخواهد داشت.

دوست ندارم چیز نگفته ای بمونه که بعداً در همسرم حس منفی ایجاد کنه

ممنون میشم آقایون درباره این موضوع نظر بدن

 (این رو بگم تحت هیچ شرایطی دروغ نمی گم) 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)