سلام

دختری ۲۲ ساله هستم. قیافه‌ای زیبا دارم خدا رو شکر. سطح خانواده ما معمولیه. همیشه  علاقه به ادامه تحصیل و ارتقاء خودم رو  داشتم ولی نشد  و به فوق دیپلم اکتفا کردم.  الآن هم  تو خونه هستم.  اخیرایکی از آقایان آشنایان دور، ۳۳ ساله دارای استقلال مالی خواستگاری من اومدند  و با هم در آشنایی هستیم. دو موضوع منو درگیر کرده وشک دارم بهشون جواب مثبت بدم: 

یکی سنش هست که از من خیلی بزرگتره ورفتارش خیلی پخته هست و سنگین هست که این اشکال نداره (ا

گر چه من دلم شیطونی می خواد) ولی باز هم  اون طور که می خوام نیست و شک دارم. یعنی با پسر ۲۴ تا ۲۵  مقایسه می‌کنم اون طور که می خوام نیست می‌ترسم ازدواج کنم ولی دلم پیش پسر هم سن یا دوسه سال بزرگ‌تر از خودم باشه چون خواستگار  ۲۵ داشتم ولی نشد. 

دوم اینکه  خیلی از خانه داری بدم میاد از اینکه از صبح تا شب بشورم و بسابم و بپزم حس کلفتی بهم دست میده  اگرچه آشپزیم خوبه و انواع آش  و غذا و دسر و شیرینی وکیک خانگی می پزم برای مهمونی ها ولی تو خونه بابام تفریحی درست می‌کنم و کدبانوگری یادگرفتم نه که همه ش و بر حسب وظیفه انجام بدم  و کار دیگه نکنم.

همه ش فکر می‌کنم ازدواج کنم باید برای این آقا کلفت باشم.!  برای همین می خوام شرط کارگر یا پرستار داشتن رو بعد ازدواج رو اضافه کنم به معیارهام. چون در دین ما هم هست وشرعی هست و حضرت فاطمه هم داشتند بنابراین موضوع من توقع زیاد یا کار حرام نیستولی نمی دونم چه جوریه عکس العمل این آقا و موافقت می کنه یا نه. 

البته این جور که برداشت گردم پسر خوب و خود ساخته ای هست و از نوجونی کار کرده و درس خونده اخلاقش خوبه  ولی باز هم به خاطر اختلاف سن دو دل ام.

ایشون سنتی و با معرفی یکی از خانم‌های فامیل اومدن و من و یک دختر فامیل که ۳۲ سالشه رو با هم بهش معرفی کردن ولی ایشون اومدن خواستگاری من. برای همین برداشتم این شده که نگاهش به دخترها زیادی بعد جسمی داشته و دامن می زنه به اینکه بهش جواب رد بدم.

چه کار کنم.؟ 

ممنون میشم راهنمایی کنید. خصوصاً خانم‌های متاهل 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شروط ضمن عقد (۱۱ مطلب مشابه)