برای من سوال پیش اومده چرا برخی پسرها دختران قد بلند تر از خودشون رو انتخاب می کنند؟ 

آیا می خوان ژنتیک نسل خودشون رو اصلاح کنند؟ یا دلیل دیگه ای؟ 

من دخترم ۱۷۰ قدم هست و چاق هم نیستم و خوش اندامم خدا رو شکر چهره ام هم بد نیست. سال گذشته تا به الآن نزدیک ۴ خواستگار داشتم که هر چهار تا قدشون کوتاه‌تر از من بود.

این آخری که یک سرو گردن بیشتر کوتاه تره و خیلی هم لاغره، با اینکه هم سطح منه از نظر خانوادگی و شغلی، نمی دونم چرا این جوری میشه، حس می‌کنم پسران کوتاه رو جذب خودم می‌کنم.

من واقعاً فانتزی قد بلندی ندارم و خیلی دنبال ظاهر پسر نیستم همین که علاوه بر معیارها اخلاقیم از خودم کوتاه‌تر نباشه و بردلم بشینه توقع زیادیه؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)