سلام وقت تون بخیر

من دختری اوایل بیست سالگی هستم. به آقایی علاقه داشتم ولی رابطه مون به دلیل عدم تفاهم به اتمام رسید. موضوع اینه که من بعد از ایشون کسی به دلم نمی‌نشست و حتی شخصیکه به قصد ازدواج جلو اومده بود و رو رد کردم امّا وقتی که فهمیدم اون آقا بدون اینکه براش مهم باشه سریع با شخص دیگه ای آشنا شده خیلی ناراحت شدم و حتی حس بدی بهشون پیدا کردم. 

متوجه شدم آشنایی باید خیلی حساب شده باشه که وابستگی پیش نیاد امّا با فهمیدم این موضوع و جلو آمدن دوباره ی فردی که بهم علاقه داره این دفعه قبول کردم که باهاش آشنا بشم. 

این آقا به قصد ازدواج جلو اومده می خواد خانواده‌ها آشنا شن و وضعیت معقولی برای ازدواج داره امّا من هر چقدر به خودم میگم اون آدم بدردت نمی‌خورد امّا هنوز فکرم درگیره. 

دیگه بهش علاقه ندارم امّا نمی دونم چرا نمی تونم رهاش کنم. از یه طرف خواستگارم رو هم هست که خیلی سعی می کنه دلم رو بدست بیاره و می‌ترسم دلش بشکنه واقعاً نمی دونم چطور باید طوری رفتار کنم که هم خودم بتونم جلو برم هم کسی رو ناراحت نکنم؟ ممنون از شما.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)