با سلام

من دختری ۲۹ ساله ساکن تهران هستم پوشش من موجه و اسلامی هست هم در محل کار هم بیرون و هم در عکس پروفایل ام (در تلگرام برخی اوقات می ذارم در واتس اپ نه). اهل روابط آزاد هم نیستم و رفتارم هم با آقایان این گونه نیست! یک مدته جایی شاغل هستم. به خاطر برخی جلسات عمومی و برنامه‌های اداری که مجازی شد و اطلاع رسانی و... مدیران یک گروه تلگرامی کاری ایجاد کرده بودند و همه عضو بودند. الآن چند ماهه این گروه منتقل شده واتس اپ.

مشکلم از جایی شروع شد که همون چند ماه قبل، یک عکس نوشته در مورد لذّت زندگی مجردی یا روز جهانی مجردی چنین چیزی (دقیقاً یادم نیست) رو اومدم بفرستم گروه دوستانم ولی متأسفانه دستم خورد و اشتباهاً به همین گروه کاری فرستادم. همون لحظه هم (به ثانیه نکشید) پاکش کردم. اون روز کمی اعصابم خورد شد چون می دونم با نسخه‌های فرعی واتس اپ هم میشه خوند پیام‌های پاک شده رو ولی بعداً چون سرم شلوغ شد درگیر کارهام شدم و بعدش هم کرونا گرفتم و مرخصی، کلاً این موضوع یادم رفت چون نوشته ش هم چیز خاصی نبود فقط در مورد گرامی داشت اون روز بود، دیگه این موضوع اهمیت خودش رو از دست داد. 

از اون جایی که یک سری اختلافات کاری بین چند تا از همکاران و مدیران از قبل در محل کار ایجاد شده بود، اون اختلافات از حضوری به گروه مجازی کشیده شد و جو گروه در اون زمان عوض شد. برای همین اون جریان هم برای من تموم شد چون حس کردم وقتی تمرکز دیگران روی مسائل مهم تری در گروه هست، کی میاد دیگه درگیر پیام چند ماه پیش من باشه تازه اگر تونسته باشه دانلودش کرده باشه.

 این دیگه تا اینجا تموم شد تا وقتی همچون سال گذشته موقع تحویل سال و عید همکاران در گروه پیام تبریک رسمی عید فرستادند. امّا امسال دو نفر از همکاران آقا (حدوداً بین ۳۰ تا 34)، علاوه بر پیام رسمی عید در گروه، در خاص هم به من پیام دیگری دادند که حالت غیر رسمی و شاعرانه ای داشت. اون لحظه چون برداشتم این بود که شاید برای سایرین فرستادند منم محترمانه تشکر کردم.

ولی الآن وسواس گرفتم که نکنه چند ماه قبل، دانلود خودکار عکس در واتس اپ اون ها فعال بوده نسخه‌های فرعی واتس اپ داشتن و اون عکسی که فرستادم و ثانیه‌ای بعد پاک کردم براشون در گروه دانلود شده و این ناخودآگاه به منزله یک چراغ سبز از طرف من محسوب شده باشه!!!

که مثلاً اعلام کردم که من مجردم! دختر ۱۸ ساله نیستم و کم تجربه هم نیستم که فکر و خیال کنم و از یک پیام تبریک برداشت خاصی بکنم ولی ذهنم درگیر این شده که اون پیام پیامدی برام داشته باشه و یا سوژه و یا دردسر شده باشه، یا کسانی که تونستن دانلودش بکنن به هم نشون دادن و بهم خندیدن یا چیزهای دیگه ای؟!

یا اصلاً این دو نفر بر اساس اون پیام فکر کنن من از اون دسته دخترهام؟ (با اینکه من ازشون شناخت زیادی ندارم و ارتباط کاریم هم محدود بوده با این دو نفر به علت تفاوت در شرح وظایف، از میزان صمیمت این دو نفر هم با هم اگاه نیستم ولی می دونم به خاطر تخصص در یک بخش هستند و اصلاً نمی دونم این دو نفر مجردن یا متاهل) 

این موضوع برای من که دختر بی حاشیه ای در دانشگاه و تحصیل و محل کار بودم خیلی سنگین هست.

دوستان چه کار کنم مغزم از این قضیه کلاً منحرف بشه؟ 

روم هم نمی شه به یکی از مدیران گروه بگم حتی اثر پاک شده این پیام رو از گروه حذف کنه؟ (چون اینکه من این پیام رو حذف کردم هنوزم جاش هست) 

ممنون میشم دوستان نظرشون رو بگن مخصوصاً دوستان شاغل که تجربه و سابقه دارند.

(ببخشید که طولانی و پراکنده شد نتونستم خلاصه تر و بهتر بنویسم ذهنم درگیره) 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)