چرا واقعاً بعضی از دختران سرزمین ما خواسته‌های خود را مثل مهریه و شروط ضمن عقد مثل حق طلاق رو در جلسات سوم یا چهارم مطرح نمی‌کنند و این را چند ماه بعد از آشنایی مطرح می‌کنند.  

من شخصاً به هر کسی با هر خواسته‌ای احترام می‌گذارم و حق آنهاست ولی حق طرف مقابلم این هست که زودتر از خواسته‌های دختر خانم مطلع شود 

من به قصد ازدواج با دختر خانم بسیار خوب و خانه دار  بیش از ۵ ماه آشنایی در چارچوب خانواده‌ها داشتم و در این مدت علیرغم اینکه به دفعات گفتم که شرایط من ازدواج آسان است و آنها هم از شرایط خانواده من اطلاع داشتند و علیرغم اصرار بنده برای اینکه خانواده‌ها روی این مسائل صحبت کنند، این موضوع به دفعات از طرف خانواده دختر خانم  به بهانه‌های مختلف به تاخیر افتاد و اخیراً بعد از ۵ ماه آشنایی در یک جلسه خانوادگی خواسته آنها این بوده چون دختر اول شون ۳۰۰ سکه مهریه اش بوده که ایشون البته شاغل رسمی بودن،  

دختر دوم شون هم باید ۳۰۰ سکه و همه شروط ضمن عقد مثل حق طلاق هم کنارش می خوان که خانواده من تحت هیچ شرایطی قبول نکردند و گفتند، حداکثر مهریه ۱۲۴ سکه طلا بدون حق طلاق را قبول می‌کنند. 

حتی در باب مسکن ما نظر آنها را برای محل سکونت پذیرفتیم امّا در باب مهریه اصلاً کوتاه نیامدند و در باب وسایل خونه هم ما ۵ تیکه یخچال و سرویس مبلمان و لباسشویی و ظرفشویی و تلویزیون رو هم قبول کردیم 

خوب اگر زودتر خواسته هاشون رو مطرح می کردند و اجازه می دادند در مورد مهریه در جلسات چهارم یا پنجم بحث شود، تا این حد آشنایی طولانی و ادامه دار نمی شد.  

قطعاً بیشترین ضربه را دختر و پسر می خورند و هیچ کس هم درک نمی کند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) سوالات خواستگاری (۸ مطلب مشابه)