سلام

پسری ۲۲ ساله هستم، مشکلم اینه که از مسئولیت خیلی می‌ترسم تازه درسم تموم شده بود جایی مشغول به کار شده بودم فکر اینکه خدای نکرده اتفاقی برای پدر و مادرم بیفته منو خیلی اذیت می‌کرد که باعث شد از کار بیام بیرون. 

مشکل دیگه ای که دارم اینه که می‌ترسم خدای نکرده روز تشییع جنازه، من سوتی بدم. از اینکه همه وارد شده باشن من یه دفعه بخوام با همه سلام علیک کنم یه جورایی هنگ می‌کنم. این افکار از موقعی یکی از فامیل هامون فوت شده اومده به ذهنم چون دیدم خیلی راحت پسرش تموم کارها رو انجام داده بود. 

من تک فرزند هستم و فکر می‌کنم بیشتر مشکلاتم به خاطر همینه، این قدر ترس دارم که می خوام حتی مراسم ختم نگیرم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)