سلام

دیرین دیرینم

اگر اینجا کاربر فعال هستید احتمالاً چشم تون به کامنتام خورده باشه و تا حدودی با عقایدم آشنا باشید

برم سر اصل مطلب

راستش به نظرم فضای اینجا هم مسموم شده 

البته که مختص به اینجا نیست و خیلی جاها به چشم می خوره 

من هیچ وقت از فضاهای مسموم خیر ندیدم 

فقط باعث میشه نسبت به جنس مخالفت بدبین شی 

من برای خودم و برای مردهای محترم اطرافم احترام قائلم تصمیم گرفتم دیگه خودم رو در معرض این حرف‌ها قرار ندم تا روم تاثیر منفی نذازه

امّا قبلش باید یک سری حرف‌ها بزنم تا مدیون وجدان خودم نشم که این فضا رو دیدم ولی هیچی نگفتم و راهم رو کج کردم و رفتم

خواهر عزیزم 

برادر عزیزم 

تو جامعه خیلی مشکل هست، خیلی 

این مشکلات رو هر کدوم از ما به نوعی اثر گذاشته 

عده‌ای مون رو تو راه‌های غلط گذاشت و به انحراف (غالبا جنسی) کشوند 

عده‌ای مون رو پول پرست کرد 

عده‌ای مون رو ظاهر بین

و اکثر مون رو خودخواه و بد بین کرد 

طوری که الآن فضا شده این 

زن‌ها شدن یه تیم 

مردها شدن یه تیم 

این یکی گروه معتقده گروه دیگه ظالم هستند پول پرستن خائنن، بی عقلن، بنده ی شهوتن، احساسین، سلطه جو هستن و... 

اون یکی گروه همین طور

چرا این جوری شدیم؟ 

آدم‌ها ی بد دیدیم؟  

به خدا همه مون دیدیم 

تویِ مرد، زن بد دیدی؟  

تویِ زن، مرد بد دیدی؟  

بهتر قابل درکه که با دیدن این آدم‌ها بدبین شدیم 

امّا قابل توجیه، نه! 

خواهر عزیز اگر آقایون فرضاً از مهریه‌ی زیاد، این که باید دو سال برن سربازی و کلی مشکل اساسی دیگه گله می کنن 

نشین بگو به من چه 

نگو حقشونه

 

نمی گم انسان دوست باش دغدغه‌ی آدم‌ها برات مهم باشه

میگم حداقل خودت رو دوست داشته باش و این رو درک کن اگر نیمی از جامعه مشکل داشته باشه تو هم مشکل داری 

آقای عزیز اگر خانم ها از محدودیت هاشون میگن اگر از حقوقی که ازشون ضایع شده میگن 

خودت رو یک لحظه بذار جاش بعد در موردش صحبت کن

حقوق زن‌ها برات مهم باشه به همون دلایلی که بالاتر گفتم 

 

خواهر عزیزم اگر عده‌ای مرد دیدی اطرافت که فرضاً زورگو بودن، شهوت ران بودن و هر بدی دیگه ای داشتن

حق نداری بگی "مردها" اینطورین 

تو فقط می تونی این نتیجه رو بگیری که اون "آدم‌ها" درست تربیت نشدن

برادر عزیزم اگر دخترهایی دیدی اطرافت که پول پرست بودن، احساساتی و غیر منطقی بودن و هر چیز بد دیگه ای 

حق نداری بگی "زن‌ها" اینطورین 

و همون حرف‌های بالا.... 

 

بفهمیم که هر دو نفر مون انسانیم، هموطنیم و تو یک جامعه زندگی می‌کنیم به جای این حرف‌های پوچ کار کنیم جامعه مون رو بسازیم 

سرنوشت مون بهم گره خورده 

برای همه تون احترام قائلم و آرزوی جامعه‌ای رو دارم که آدمهاش در کمال احترام و در اوج کرامات انسانی با هم دیگه به خوبی زندگی کنن 

این صفحم آخرین فعالیت منه

امیدوارم مثمرثمر باشه

از آشنایی با همگی خوشحال شدم 

عیدتون هم مبارک

همگی عاقبت بخیر باشید ان شاءالله 

 

یاعلی✋



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)