دوستان عزیز به راهنمایی شما نیاز دارم و نمی دونم راه درست چی هست. 

من یه مشکلی پیدا کردم که هر بار که باهاش مواجه میشم به دنبالش خیلی ناراحت میشم. من توقع دارم وقتی یه هدیه‌ای به یه نفر میدم، طرف مقابلم اون هدیه رو حداقل به ظاهرم شده جلو خودم یه بار استفاده کنه و یا حداقل جلو خودم به کسی نبخشتش. 

ولی من اکثراً به هر کسی هدیه‌ای دادم به خصوص به خانواده م، خیلی اون رو کم استفاده می کنن و زودی بهم می بخشن. مثلاً برای پدرم می خرم که اصلاً استفاده‌ای نمی کنه. برای مادرم می خرم، سریع میره میده به بچه‌های کوچک خانواده و اون رو خرابش می کنن.

برای خواهرم می خرم، به خودم پسش میده. یا قبلاً حتی برای دوستانم می‌خریدم تو دانشگاه اون رو می‌گذاشتند و خونه شون نمی‌بردن. بعد هم یه  عالمه توقع دارن که مثلاً چرا برام هدیه نخریدن. مثلاً سر مناسبت ها هم میشه، دیگه براشون چیزی نخریدم کلی گله و ناراحتی که چرا به فکرمون نیسی و قهر می کنند. 

وقتی هم میگم چرا خب هدیه منو بذل و بخشش می کنید میگن چقدر تو مال پرستی، نمی دونم چرا این قدر رو این موضوع حساسم. به نظرتون راه حل چیه؟ چه برخورد و واکنشی باید داشته باشم؟ 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)