سلام به همگی

کمتر کسی هست که فیلم نبینه. کمتر کسی هست که عاشق فیلمی در دوران طلایی زندگیش نبوده باشه. کمتر کسی هست که یک هنرمند (بازیگر، خواننده، مجری و...) رو دوست نداشته باشه. کمتر کسی هست که با شنیدن یک موسیقی خاص خاطرتش زنده نشه، کمتر کسی هست که پیگیر کار های افراد مشهور نباشه.

ما انسان ها عاشق هنر و هنرمندیم، عاشق فیلم، عاشق موسیقی، عاشق افراد خاص و متاسفانه همیشه از افراد تصوری خیالی میسازیم بدون هیچ عیبی که میشه بت برای ما. گاهی حتی اون رو می پرستیم.

نمی دونم داستان ما از کجا شروع شد ولی تا به خودمون اومدیم از سلبریتی ها بت ساختیم.

گاهی تحسین شون کردیم، گاهی باهاشون عکس گرفتیم، گاهی با دیدن شون خوش حال شدیم، گاهی هم مثل اون ها رفتار کردیم، حسرت خوردیم به زندگی زیباشون، به زیبایی و ثروت بی شماره شون، به روحیه و ...

بعضی‌ها هم اون ها رو الگو قرار دادن، و بسیار علاقه مند به دونستن اصرار زندگی این افراد فوق لاکچری. تا اینکه ناگهان پرده برافراشته شد.

چند سالی هست که افشاگری‌هایی درباره زندگی خصوصی افراد سلبریتی توسط فردی صورت می گیره. ایشون به طرز بسیار زشتی خیلی چیز ها رو فاش می کنن.

و در واقع طی این چند سال این تابو شکسته شد و حتی داره دید منفی در عموم رو ایجاد می کنه.

دسته‌ای از این قضیه شگفت زده شدن (حتماً شما هم جز اون افراد بودین!) و خرسند چون دیگه می دونن چه خبره گاهی و اینکه این قدر حسرت زندگی دیگران رو نخورن و مقایسه بی جا ممنوع.

دسته‌ای به این افشاگری‌ها بسیار اعتراض کردن و ادعا دارن که زندگی هر کس به خودش مربوط هست، ما توی زندگی دیگران نیستیم.

(قضاوت ممنوع) من خودم روزانه این جمله رو صد بار می شنوم. شما چی؟ 

منم موافقم و دوست ندارم کسی توی زندگیم سرک بکشه و حتی بدتر رازم رو فاش کنه ولی اگر ادعایی داشتم اون هم برای مردم یک کشور باید زمانی که خلافش ثابت شد جوابگو باشم.

سوال من از شما: 

یک: نظر شما این هست که افرادی که فقط شعار میدن باید اون ها رو به خدا سپرد و دست از افشاگری برداشت؟ 

دو: دید شما نسبت به هنرمندی که برخلاف ظاهرش عمل می کنه چیه؟ 

سه: میگن دیدن این کلیپ ها خودش شرکت در گناه هست درسته؟ 

چهار: بعد از اینکه خیلی موارد رو فهمیدم دیگه حتی نسبت به برنامه مورد علاقه م سرد شدم، وقتی فهمیدم در واقع همه ش از قبل تعیین شده، براتون پیش اومده؟ 

البته این فرد خودش پر از عیب هست و همه حرف هاش درست نیست.

و اینکه لطفاً اگر این تجربه رو نداشتید ممنون میشم شرکت نکنید چون فقط کسانی که این تجربه رو داشتن متوجه میشن.

«پدر من در دادگستری کار می کنن یک بار می‌گفت یکی از هنرمندان روزی پیش ایشون رفته بود و اینکه ... یه داستان بسیار عجیب و زشت. مال خیلی سال پیش. من باور نکردم و خیلی خندیدم پدرم هم بهش برخورد و دیگه چیزی نگفت!

ولی الان تازه لو رفته. از اینکه به حرف پدرم اعتماد نکردم و از یک سلبریتی حمایت کردم خیلی ناراحت و پشیمونم. از چهره جدیدش شوک و از خودم عصبانی هستم.

حیف اون همه وقتی که پای ستایش اون و بقیه سلبریتی ها می گذاشتیم. باید شرمنده عمرم باشم که پای همچین افراد دو رویی گذاشتم همه رو فریب میدن.

شما هم این تحربه رو داشتین؟ یا فقط من ساده بودم؟ 


نکته: لطفا از هیچ کسی اسم نبرید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)