دختری بین رده سنی ۳۰ تا ۳۵ ساله هستم به واسطه‌ی مسئولیتی که تو اجتماع داشتم روابط اجتماعی بسیار بالایی دارم و فارغ از جنسیت خیلی خوب می تونم ارتباط برقرار کنم و راجع به موضوعات کاری صحبت کنم البته حریمم رو حفظ می‌کنم و تا الآن اصلاً اهل روابط آزاد نبودم و در قید و بند دوستی نیستم سرم به کار خودم گرم بوده. رفتار دیگران همچنین با بنده یک رفتار محترمانه همراه با محبته و بسیار به حریمم احترام می‌گذارند، از نظر اخلاقیم دختر خام و نپخته ای نیستم. 

مشکل اینجاست که وقتی می خوام با آقایی من باب ازدواج و آشنایی صحبت کنم اصلاً اون آدم سابق نیستم، بسیار هیجان زده ام و استرس دارم، خودم حس می‌کنم این رفتار از من یک آدم سطحی خواهد ساخت، این موضوع بسیار باعث شرمساری بنده است و خیلی دنبال راه حل بودم امّا دقیقاً نمی دونم مشکل کجاست و باید چه تعبیری بیندیشم. 

از تمام کسانی که وقت گذاشتند متن بنده رو خوندن تشکرم می‌کنم. 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)