سلام

من به دختر فامیلم پیام دادم و علاقه م رو گفتم خب اون هم جواب مثبت داده بود یعنی پارسال بابام رفته بود دوست دارم دخترت عروسم بشه که شرایط کار رو گذاشت، خلاصه منم گفتم یه وقت ازدواج می کنه بعد یک سال رفتم علاقه م رو پیام دادم. 

خلاصه دو ماه در ارتباط بودیم ولی با اینکه جواب مثبت داده بود می‌گفت نمی دونم چرا تو دلم اینها حتی بیشتر شروع کننده پیام خودش بود و خیلی هم خوب بود حتی زمان عقد هم می نشستیم مشخص می‌کردیم مثلاً وقتی می‌گفت دو دلم منم که ناراحت می‌شدم می‌گفت ای بابا من که نگفتم همین الآن میرم با کسی دیگه ازدواج می‌کنم که خب افکار منفیه میاد. 

خلاصه بعد دو ماه یعنی همین عید پیام داد زیاد بهم امیدوار نباش چون نمی تونم تصمیم بگیرم و با خودم رو راست نیست هر چقدر فکر می‌کنم می بینم مثلاً داداش می مونی ببین فعلاً قضیه مون منتفیه.

ولی خب منم از عید دیگه پیام ندادم همین یه ماه پیش اینها اومده بودن خونه مون خب فامیل بودیم و از اون موقع دیگه دنبالش رو نگرفتم دیدم خودش مثلاً چون خونه مون رو تازه خریدیم و خونه دیدنی اومده بودن از خونه مون ازم سوال می‌کرد یا من از داداشش چیزی می‌پرسیدم می‌دیدم این بعد داداشش توصیح اضافه می‌داد.

با خودم گفتم چطوری شد این خودش صحبت می کنه. حالا می خوام ببینم واقعاً نشانه کسی که این‌طوری می کنه چیه آیا منظوری نداره و فقط می خواد رابطه فامیلی رو ادامه بدیم یا پشیمون شده؟ چون می‌خواستم نشانه دختری که این‌طوری پشیمون شده رو بدنم چه حرکاتی نشان میده چون الآن شرایط پرسیدن از خودش رو ندارم می خوام اول استخدام بشم و کار پیدا کنم.


پیشنهاد:

چطور بحث به هم زدن نامزدی با پسر عمه م رو مطرح کنم؟

یه بهونه مقبول برای نه گفتن به خواستگار فامیل می خوام

در خواستگاری های آشنا و فامیل ،جواب رد دادن بهشون سخته

چطوری به پسر عموم بگم که خواستگاری نیاد

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل 

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)