سلام

من یه دختر 19 ساله ام، سال سوم دبیرستان پسر داییم اومد خاستگاری من ، اولش من همش گفتم نه من نمیخوام ازدواج کنم ، اما مادرم گفت تو این جامعه با این اوضاع بیکاری و معتادی پسر داییت خیلی خوبه و خیلی باهام حرف زد و دیگه به پسر داییم جواب منفی ندادم .

البته کامل کامل هم نگفتم جوابم مثبته ، من سکوت کردم و اونا به منظور جواب مثبت برداشت کردند پسر داییم تو یه شرکت کار میکنه استخدام نیست و حقوقش حدودا سه میلیونه خونه نداره ماشینش پرایده و اخلاقش خیلی خیلی خوبه و بیست و هشت سال داره .

گذشت تا اینکه کنکور دادم و رتبه آوردم . پسر داییم دوباره اومده با خوانودش برای قرار  عقد و عروسی ، اما من واقعا واقعا علاقه ای بهش ندارم و دوسش ندارم و نمیگم پسر بدیه اما بهم نمیخوریم .
خواهش میکنم کمکم کنین خواهش میکنم تا یه بهونه مقبول برای ردش بیارم، فکرم جایی قد نمیده میگم میخوام ادامه تحصیل بدم میگه من که جلوتو نگرفتم خب بخون .

مرتبط:

در خواستگاری های آشنا و فامیل ،جواب رد دادن بهشون سخته

چطوری به پسر عموم بگم که خواستگاری نیاد

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟

با ازدواج فامیلی مخالفم

نتیجه ی وحشتناک و غیر قابل تحمل یک ازدواج فامیلی

ازدواج فامیلی ممنوع ممنوع ممنوع ... به هیچ وجه !

نحوه رد محترمانه و بدون کدورت خواستگار فامیل

اگر بخوایم ازدواج فامیلی کنیم به مشکل بر میخوریم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)